לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דברים שאני חושבת עליהם בלילה בחושך


לפעמים אני מעדיפה שתהיה מפלצת מתחת למיטה, אני יכולה לחשוב על דברים יותר גרועים ממנה, לפחות איתה אני כבר יודעת להתמודד.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

חמש


פארה העבירה אלי שרביט ועודדה אותי לנסות. אחרי מחשבה מרובה* החלטתי להיות team player. כדרכי בקודש, אני כמובן מצטרפת למסיבה הרבה אחרי שהילדים המגניבים עזבו** אבל ממילא אני לא עושה את זה בשביל צומת הלב***.

 

1. אני לא יודעת לשחק פריסל. בכלל. משום סוג. וגם לא ספיידר סוליטר. באופן כללי, טטריס הוא משחק המחשב הכי מתקדם שאני מכירה וגם עליו אני לא מתה.

 

2. אני לא סובלת חיות משום סוג. לא ברמה של לבעוט או להתאכזר אליהן אלא מתוך דחייה משני דברים שהן גורמות לי להרגיש:

2א. אשמה. היה לנו כלב כשהייתי קטנה. העיניים שלו, לא משנה מה עשיתי, היו תמיד עצובות וכאילו אמרו: "אני סולח לך" לא משנה שלא היה על מה. ובשביל זה יש לי אמא וסבתא, אני חושבת שלקבל את זה גם מחיה שאני מנקה אחריה ומאכילה זה מוגזם.

2ב.לכלוך אני תמיד חשה צורך להתקלח אחרי שנגעתי באחת. ומכיוון שבדרך כלל אני לא איסטניסטית ההרגשה מטרידה אותי ואני מעדיפה להמנע.

2ג. (מתימטיקה זה לא הצד החזק שלי) אני לא מוכנה לנקות אחרי אפחד. אני אפילו לא מתלהבת מחיתולים - ואיתם מסיימים תוך כמה שנים. הרעיון של לשלם על משהו שאני אצטרך לנקות אחריו פשוט נשמע לי מעוות.

 

3. אני ממש גרועה במתימטיקה. ברמה של 2+2=5. זה לא שאני לא יכולה להצליח יש לי 85 בחדו"א א' מהאוניברסיטה העברית. אבל כדי להגיע לשם הייתי מתחילה תרגיל להגשה ב7:00 בבוקר ולא קמה מהכסא לשומדבר כולל פיפי עד חצות הליל. אני פשוט לא רואה טעם להשקיע במשהו כל כך משעמם. במילים אחרות, אני יכולה, אני פשוט לא רוצה.

 

 4. בניגוד גמור ל-3, הפוסט הזה גרם לי באופן לא אופייני ובלתי צפוי בעליל לנסות לפתח את הנוסחה i(a+b)n****יום שלם שיחקתי עם זה, חיסלתי בערך 2 דפדפות לפני שהאיש חזר הביתה ועדכן אותי שזה הבינום של ניוטון. ושיש סיכוי די סביר שגם אם יכולות המתימטיקה שלי היו רציניות, אני לא אצליח כל כך מהר לנצח אותו. אין לי מסקנות מהאירוע, תחליטו לבד מה זה אומר עלי.

 

5. כואב לי הראש. אני יודעת שאמרתי את זה בתחילת הפוסט אבל הנה זה שוב. עזבו אותי, אמרתי לכן שמתימטיקה זה לא הצד החזק שלי.  

 

ואני מעבירה ברוב פאר והדר את השרביט ל:

 

בסדר, שאני אנקוט כל צעד שצריך כדי לגרום לה לכתוב מדי פעם.

נוכלת, שלא יודעת שאני קוראת אותה באדיקות אבל אני עושה את זה בהנאה רבה ואשמח שתשתתף בפרוייקט

אופה קטנה - שהפוסט האחרון שלה קצת ביאס אותי ואני רוצה שהיא תחליף

וביבי - למרות שהוא לא מישרא - כי אני מתה לדעת אם הוא באמת יעשה את זה

 

אני יודעת שצריך להעביר ל-5 אנשים אבל כבר דיברנו עלי ועל מספרים וחוצמזה, לפחות חצי מהאנשים שהייתי רוצה לשמוע מהם כבר סיפרו לי בלי שאני אתאמץ כי שירבטו אותם לפני.

 

 

עריכה מאוחרת:

הרגע גיליתי שאפחד עוד לא שירבט את שצה. ולכן אני עושה את זה בשמחה רבה על זה שלא תפסו לי אותה.

 

 

 

 

 

* אחרי יום מחלה מחורבן שבו לא הצלחתי להתרכז בשום דבר יותר מחצי דקה

** או במילים אחרות: אחרי שהנושא עלה ונעלם מרשימת הנושא החם

*** או במילים אחרות: שרבטו אותי הרבה אחרי שהנושא ירד וכל פוסט מופיע בדף הראשי לפחות לכמה דקות, גם אם לא כנושא חם.

****תדפדפו למטה - זה שם.

נכתב על ידי הלוואי ש , 4/2/2007 21:18   בקטגוריות פרוייקטים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-9/2/2007 22:14



Avatarכינוי:  הלוואי ש

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוואי ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוואי ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)