לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דברים שאני חושבת עליהם בלילה בחושך


לפעמים אני מעדיפה שתהיה מפלצת מתחת למיטה, אני יכולה לחשוב על דברים יותר גרועים ממנה, לפחות איתה אני כבר יודעת להתמודד.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: : ?. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מקודשת #2


פרק ב' - נספח

במקור הנשים (אמא שלי ודודה שלו) היו אמורות ללוות אותי, והבנים (אבא שלו ואבא שלי. ולא זו לא טעות, אני לא חושבת שמגיע להם התואר "גברים") אותו.

 

זה כשלעצמו יצר דילמה קטנה. נהוג שזוג נשוי מלווה את החתנכלה. אבל אנחנו רצינו שילוו אותנו הנשים שגידלו אותנו, אלו שחייהן הם המופת של דאגה, אהבה וחיבה הוא המודל שלפיו נרצה לעצב את החיים שלנו. אבל דודה שלו רווקה ואמא שלי רחמנא לצלן גרושה. למעשה, בניגוד לכל הדברים האחרים שבהם כן התייעצנו, במקרה הזה אפילו לא טרחנו לשאול את הרב. ידענו שזה רק מנהג ולא היתה לנו שום כוונה לוותר, אפילו לא קצת. הציעו לנו לתת לזוג נשוי ללוות אותנו ולתת לדודה ואמא ללכת לידם. מבחינתי זה היה משדר לי אם לו להן שהם סוג ב'. שהדוגמה שהן יכולות להוות לחיי הנישואין שלנו היא לא טובה, שולית. וזה לא נכון. אני לא חושבת שצריך להיות נשואים כדי להוות דוגמה לחיים טובים. למעשה אבא שלי ושלו שניהם נישאו מחדש. ותאמינו לי, האבות שלנו הם לא סוג האנשים שהייתם רוצים שישפיעו על החיים שלכם באיזושהי צורה. אז התעלמנו במופגן מכל הלחישות והדעות והבקשות וקבענו עצמונית מי ילווה אותנו.

 

אבל זה לא הנושא. חצי שעה לפני החופה דודה שלו החליטה שבעצם חשוב לה מאד ללוות אותו דווקא. לי לא היה אכפת אבל כשאמא שלי גילתה את זה, בחמש דקות לחופה, היא עשתה פרצוף. לא התאים לה ללכת כל כך קרוב לאבא שלי. אני לא מאשימה אותה, וצר לי שלא חשבתי על זה קודם, אבל עכשיו זה מה שיש. לזכותה יאמר שהיא בלעה את הצפרדע כמו ילדה גדולה ולא עשתה כלום. אפילו את הפרצוף היא מחקה.

 

פרק ג' - החופה

 

אחרי שבשעה טובה ומוצלחת הצלחנו כולנו להגיע לחופה בצד השני של כר הדשא היפיפה עליו התחתנו, התחיל הטקס שגרם אחר כך לכמה חברים שמכירים פחות את המסורת היהודית למשוך אותי הצידה ולשאול אם אני בטוחה שאני נשואה. ראשית כל, ביקשנו מהאורחים ללוות את הטקס שלנו בבלוני סבון. אפילו ממעמקי ההינומה יכולתי לראות כמה זה היה מקסים. והיה לבועות אפקט מקרר כל כך שכשהילדים התעייפו מהמשחק אמא שלי נאלצה להזכיר להם שהמתחיל במלאכה אומרים לו גמור. כנראה שהם בכל זאת נהנו מהנושא כי מתוך למעלה מחמישים בקבוקים נותרו לנו בסוף החתונה שניים בלבד. 

 

הטקס שלנו התחיל בזה שנתתי לאיש שלי טבעת וביקשתי ממנו לזכור שהיא מסמלת את אהבתי אליו. הוא המשיך בזה שאחותו הקריאה את שטר השידוכים שלנו, הסכם יהודי עתיק בו שני הצדדים (כן זה אומר שגם הכלה חתמה) מתחייבים לבסס את החיים המשותפים שלהם על ערכים נחמדים כמו שוויון, כבוד ודאגה הדדיים.

 

אחרי ההקדמה הנחמדה הזו, הרב שלנו, בלי זקן, מעיל שחור או שטריימל הצטרף לחגיגה, בירך על היין, והנחה את האיש בענידת הטבעת. אחד העדים שלנו, חבר טוב מאד של האיש, לא ידע שהוא אשכרה אמור להסתכל ולהודיע שאכן קודשתי, אבל הסבירו לו את העניין בקולי קולות, הוא קלט די מהר (בניגוד אלי, שכשצועקים עלי אני תכף מתבלבלת) ואני די בטוחה שזה באמת היה חוקי.

את הכתובה הקריאה דודה שלי. היא שהתכוננה מראש גם תרגמה לעברית וכך נודע לי שלא רק שהאיש הציע לי נישואים, אלא גם שאני הסכמתי (מתערבת שגם אתם לא ידעתם שזה חלק מהכתובה!). היא הקריאה רק את החלקים שעניינו אותה וכך נודע לי רק מאוחר הרבה יותר כמה כסף הבטיח לי האיש בכתובה שהוא נתן לי בליוויית "הא לך כתובתך" וקריצה שסימנה שהוא תכף מתפקע מצחוק ובואי נגמור אם כבר בבקשה, כי חם (לא, לא משתלם לי להתגרש, הוא שווה יותר נשוי לי). 

 

 אחר כך האיש שבר כוס בעוד שאני ניסיתי לדלות את הפסוק המלווה ממוחי שנחסם לחלוטין (לעזאזל! בשינה אני יכולה לדקלם "אם אשכחך ירושלים" אבל דווקא עכשיו כשכולם מסתכלים, נתקעתי לחלוטין. מביך). אמא שלי דאגה לרגל של האיש וניסתה לעזור לשבור את הכוס בעזרת אבנים אבל בסוף הוא דווקא עשה עבודה לא רעה בעצמו.

 

את שבע הברכות לא הרשו לנו לחלק לאנשים שבאמת חפצנו ביקרם (נשים פסולות לעדות, סיפור ארוך, עזבו) לכן הרב הקריא את הכל לבד בלוויית האחים שלי, שמכירים את המנגינה לכל הברכות ולא היססו להשתמש בה.

 

וזהו, פתאום היינו נשואים. ויכולתי סופסוף לראות מה קורה מסביבי, ולגלות שסבא וסבתא של האיש אכן הספיקו לתפוס כמה רגעים של חופה, ואז לא יכולתי לראות כלום כי מסביבי היו המון אנשים שעמדו בתור לחבק ולנשק אותי ואת האיש ואת שנינו. והיתה הרבה אהבה מסביב.

 

פרק ד' - אווירה כללית

את האוכל בחתונה שלנו הגישו מרגע שהאורחים הגיעו ועד שהם הלכו. לא היו הפסקות מתודיות,אפילו לא בשלב החופה (וכמו שחשבנו, האורחים שלנו הצליחו להתאפק ולחכות עד תום החופה לפני שהם חזרו לזלול, כך שדאגת הקייטרינג היתה לשווא). בתדודה שלי שהגיעה קצת באיחור נדהמה לגלות מהצלחת ביד של אחותי שאנחנו כבר בקינוחים. היא נרגעה כשהסברנו שאנחנו בשלב הקינוחים מרגע שהתחילה החתונה כי יש אנשים (נגיד החתן, נגיד הכלה) שחושבים שכל יתר האוכל הוא סתם מתאבן לדבר האמיתי ולכן התעקשו שהקינוחים יצאו מראש, כדי שלא נצטרך לבזבז מקום על כל הויטמינים הריקים האלו בסלטים.

 

אוכל באופן כללי לא הגדיר את החתונה שלנו. הוא פשוט היה שם, אפשר היה להתייחס אליו או לא. על השולחנות שלנו חילקנו המוני משחקי שולחן. אני תמיד משתעממת בחתונות. תמיד מגיע השלב שבו אין מה לעשות ואת פשוט מתה שתהיה לך חפיסת קלפים ביד להעביר את הזמן. אז אנחנו סיפקנו את הקלפים, והשח, הדמקה, השש בש, הדוקים ואני כבר לא זוכרת מה עוד. בניגוד לאזהרות הקודרות של אומרי הלא הרבים מספור, אפילו משחק אחד לא נשאר נטוש. והאורחים, צעירים כמבוגרים, נראו כאילו הם נהנים עד מאד. ויש לי התמונות להוכיח את זה.

 

מצד שני, בניגוד למסורת, לא הדפסנו ברכונים למזכרת. במקום זאת, אספנו ברכונים מכל השמחות המשפחתיות בזמן האחרון (היו לנו ברכונים מהבר מצווה של האיש שתבינו על איזה טווח אנחנו מדברים). בנדודי בן ה-8 שהיה אחראי לחלוקתם לשולחנות דאג בקפדנות אובססיבית כמעט לחלק מגוון מייצג לכל שולחן וכך יכולנו לראות מצג של כל השמחות שהביאונו עד הלום על כל שולחן. טאצ' חביב לדעתי.

 

ואם בתמונות עסקינן, אמנם היתה לנו צלמת רשמית עם מצלמות יקרות וכולי, אבל אנחנו רצינו לראות את החתונה מנקודת המבט של האורחים שלנו, לכן חילקנו להם מצלמות חד פעמיות. יש לנו כמעט 600 תמונות חובבניות באיכות מצוינת. התמונות המקצועיות לעומת זאת, עוד לא הגיעו אלינו עד עצם היום הזה. ויש לנו תמונות מקסימות, של ההכנות לחתונה (לאחים שלי יש חוש הומור מיוחד כשמעירים אותם באמצע הלילה), ושל הרבה דברים שקרו אחרי שכל האורחים הלכו הביתה. ויש לנו גם המון תמונות של האמצע שאין שום סיכוי בעולם שהצלמת היתה תופסת לבד.

 

פרק ה' - העוגה

ישר אחרי החופה הזמנו את האורחים לעזור לנו לקשט את עוגת החתונה. בחתונות רבות שהייתי בהן  בזמן האחרון לא היתה עוגה בכלל, דבר שחסר לי מאד וידעתי שבחתונה שלי אני רוצה אחת. בתכל'ס אבל, אפילו העוגה היפה ביותר היא פסל, בדרך כלל לא טעים ביותר, שעולה הרבה ושוכחים ממנו אחרי שניה.

 

אנחנו רצינו משהו אחר. "אשת הסוכר" סיפקה לנו אותו. היא הביאה איתה עוגה טעימה להפליא ואת כל המצרכים שצריך כדי לקשט אותה. ואז לימדה את האורחים שלנו, מגילאי 8 עד 80, איך לעשות את זה בעצמם. התוצאה לא רק היתה מקסימה אלא גם מעניינת. האמהות היו בהלם מהעובדה שכל הילדים שיתפו פעולה במשך למעלה משעה ואפחד לא בכה או קיטר או התאכזב, כל אורח הקפיד בשלב זה או אחר להראות לי את התרומה שלו למאמץ המשותף. האיש יצר קישוטים יפייפיים. אני כמובן הסתפקתי בגניבת בצק סוכר (יממממ) בשלב הטרום מעוצב שלו. אני לא באמת מוכשרת או סבלנית מספיק כדי להשתתף. אבל נהניתי המון.

 

בשבת חילקנו את העוגה. להפתעתי, למרות שכולם ידעו מי קישט אותה ועד כמה הידיים שלהם (לא) היו נקיות, היא נעלמה תוך דקות. ודווקא הקישוטים היו הראשונים להאכל.

 

 

פרק ו' - המלחמה

 

כל זה לא היה אלא הקדמה לאירוע האמיתי של החתונה - מלחמת המים.

 

אבא שלי ייבא את רובה המים שלו במיוחד מאנגליה ובילה שבועות בבדיקת טווחי יעילות. עכשיו הוא משתמש ברובה כדי להבריח חתולים מהמרפסת שלו.

 

בהזמנה שלנו המלצנו לכל האורחים להביא איתם נשק מתאים ובגדים להחלפה. לאלו שמסיבות אלו ואחרות לא הצטיידו מראש, הוכנו בכר דשא, רחוק מהזקנים ברוחם והזקנים באמת, כמה עשרות רובים, פצצות ושאר כלי זין מהסוג הרטוב. האורחים התלהבו כל כך מהרעיון שעד שאנחנו הספקנו להחליף בגדים (גם אם אני לא אוהבת את השמלה שלי, היא בכל זאת עלתה לא מעט מצלצלים. ונגד החליפה של האיש לא היה לי שומדבר בכלל)  ולהצטרף לחגיגה לא נותרו פצצות מים בשום מקום.

 

הזקנים שרטנו שזה רעיון מטורף עמדו מאחורי קווי האש וטענו שהם האו"ם. במסורת המפורסמת של האו"ם הם ניצלו את החסינות הדיפלומטית שלהם כדי לירות עלינו מהגב ואמא שלי אסרה עלינו להשיב אש כי התקשורת (הצלמת שלנו) עמדה שם וזה היה נראה רע מאד בעיני העולם אם היינו יורים על אזרחים (או הורסים לה את הלייקה). האנשים הזקנים ברוחם באמת שאפילו להתחבא מאחורי תינוקות לא רצו, בילו את הזמן הזה בשירה בציבור שאורגנה מבעוד יום במחשבה שגם אנחנו מכירים כמה אנשים "יבשים". אז בכל זאת כנראה שהנגנים לא הרגישו נטושים לחלוטין. והשירון שקיבלנו בסוף למזכרת הוא באמת מוצלח.

 

את שאר החתונה בילינו רטובים עד לשד העצמות. אבל זה בסדר, זה היה היום האחרון של הקיץ ולאפחד זה לא הפריע, אפילו לא לסבתא שלי.

 

זהו. אחר כך לא היה הרבה. בירכנו ברכת המזון, שרנו שבע ברכות, פישרנו בין הקייטרינג לבעלי הגן בויכוח האלמותי "מי מחזיר את הכסאות למקום", (בסוף אחימשלי עשו את זה) ונסענו לקיבוץ, לשבת חתן.

 

אבל די, על זה, על מתנות, ועל מסקנות כלליות מהחתונה בפעם אחרת.

 

 

 

אגב, אני מתכננת פוסטמונות, אבל צריך להקטין אותן קודם לגודל שישרא מוכן לעכל. אז בפעם אחרת.  

 

נכתב על ידי הלוואי ש , 27/10/2007 11:50   בקטגוריות חוויה מכוננת, יחסים: סיפור אהבה?, מבצע חתונה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדודה ב-30/10/2007 12:54
 



מקודשת #1


התירוץ לכך שלא עדכנתי לפני החתונה היה כמובן - שאני תכף מתחתנת. זה היה תירוץ מאד נוח. הצלחתי להתחמק מלא מעט חובות חברתיות ומשפחתיות די מעיקות בעזרתו. אחרי החתונה (היום חגגנו שבועיים של נישואים מאושרים פלוס) לא רציתי לכתוב כי במובן מסוים הפקת הלקחים היא הסוף הסופי בהחלט של משהו שהיה לי מאד נעים, מאד מתוק, מאד חיובי.

 

אבל אני רוצה לספר קצת על החתונה ולו כדי שתהיה לי מזכרת מהמחשבות והרגשות הללו, וכל כמה שאני משתדלת להאחז בהם, אני מרגישה שלאט הם חומקים ממני, הזכרונות מתעמעמים והרגשות אני משערת ילכו עוד מעט אחרי. אז הנה, פוסט חתונה: .

 

פרק א' - כמה אנקדוטות טרום חתונתיות:

 

קניתי זוג נעליים שנראו לי בסדר. כהרגלן של נעליים, ברגע שהגענו הביתה הן נעשו בלתי לבישות. כיוון שבכל זאת אני אצטרך לנעול משהו בחתונה קניתי עוד זוג. אפילו הצלחתי להחזיר את הזוג הראשון לחנות. ובל יקל הדבר בעיניכם. המוכר היה מהסוג שלא מוכן לשחרר אפילו אגורה מהקופה ברגע שהיא נכנסה לשם (הייתי אומרת פרסי אבל זו גזענות, למרות שבאמת, הוא היה מאירן). ובכל זאת כמעט כל השקלים שלי חזרו אלי במין קומבינציה מוזרה למדי של הסכמים ביני לבין לקוח נוסף. ולא לפני שהסברתי לכמה לקוחות מזדמנים שלא כדאי להם לקנות שם.

 

היה כיף הלכו קטעים.

 

בסוף אגב, הסתובבתי יחפה כמעט כל החתונה. מה שעושה את העובדה שהסוליה בנעליים שקניתי במיטב כספי ולבשתי בקושי שעתיים נקרעה לחלוטין מסתורית למדי...

 

דיברנו כבר  (?) על המוכרת בחנות בה תפרתי את השמלה ןהגישה הלא לינארית שלה לזמן (ואם לא, עזבו, קיטרתי עליה באוזני כולכם ממילא בואו לא ניכנס לזה שוב) לכן לא אכביר במילים על שנאתי אליה. בסוף, יומיים לפני החתונה, בדרך למסיבת הרווקות שלי, נתתי לתופרת שתנסה לתקן קצת ממה שלא מצא חן בעיני. השמלה חזרה אלי ב10 בלילה שלפני החתונה ואז כבר אי אפשר היה לתקן. כולם טענו שהיא היתה נהדרת. אבל הם אומרים את זה לכל הכלות שהם פוגשים. אני בכולופן נותרתי אמביוולנטית עד עצם היום הזה.

 

החתונה שלי היתה חתונת דמים. במילים יותר יהודיות - חתונה נידה. כל התכנונים המסובכים של המחזור שלי עלו בתוהו. ההורמונים שלקחתי ועשו אותי מדוכאת ועייפה שבגללם הסתובבתי עם בחילה שבועיים כשלו בדבר האחד שהם כן היו אמורים לעשות, שלושה ימים ל פני הטבילה שלי קיבלתי. ואני רציתי לטבול. לא עשיתי את זה בשביל הרב או הרבנות אלא בשבילי. ולא רציתי להתחיל את חיי הנישואין שלי בשקר לרב המחתן. אז אמרנו לו שאין טבילה. בתמורה הוא הודיע שאם ככה אין חדר ייחוד. וזה היה בסדר גמור מצידנו כי היה לנו לו"ז די עמוס מתוכנן לחתונה ולא באמת רצינו אחד.

 

סוף דבר טבלתי סוף סוף השבוע. אהבתי את זה. זה עשה לי הרגשה טובה. עכשיו האיש מנצל את עובדת היותי טהורה כדי למזמז אותי בכל מקום ציבורי אפשרי בטענה שמותר לו. לא שהוא לא עושה את זה בלי קשר, פשוט עכשיו הוא מרגיש כנראה שזה סוג של חובה הלכתית...

 

תגידו, כשאני מעבירה קטעים על הדרכה כלה וכאלו - זה משהו שאפשר להזכיר או שזה מסוג הסודות השמורים שלא  מדברים עליהם אפעם? אגב הדרכת כלה - באמת אין מה לספר. ניצלתי את קשרי בקיבוץ כדי לסכם את החוויה לשעה של שיחה בענייני דיומה עם מי שהיתה המטפלת שלי בבית הספר היסודי. עשיתי את אותו הדבר עם הרב למעשה, אבל על כך בהמשך.

 

 מסיבת הרווקות צונזרה. עזבו אותי, אמא שלי קוראת כאן. היה כיף.

 

פרק ב' - הכנות וטרום חופה

 

בבוקר של החתונה התעוררנו עם צליל מנדולינה בלב. בשבע נפלתי מהמיטה עם כוונה ברורה לצום ביום החתונה (כולה שעתיים - שלוש עד החופה). בשבע וחצי הגיע הדודה לאפר אותי ואמרה לי לא לטרוח, לא צמים בראש חודש. אבל אני בטוחה שספרו לי את הכוונות.

 

כששאלו אותי מי עושה את השער שלי (וכולם שאלו, מסתבר שזה משהו שחשוב מאד לכל הנשים וגם כמה מהגברים שאני מכירה) התשובה היתה "המסרק". ממילא כל פעם שאני מבקשת מספר תסרוקת כלשהי אני מבלה שעתיים מתחת למייבש שער, הוא או היא מכלים כשלושה ארבעה מכלי ספריי רק כדי שבסוף זה יראה בדיוק כמו מה שעושה המברשת שלי וירגיש כאילו אני לובשת פאה. השיער שלי לא נכנע ללחצים חיצוניים מה לעשות?! בינתיים,  לא חבל על שעות השינה? את האיפור עשתה כאמור הדודה. הוא היה מינימלי ביותר, החזיק מעמד בכל מאורעות היום וגרם לי בעיקר להרגיש זוהרת, בלי שאצטרך לחשוב עליו או לגעת בפנים כדי לוודא שהם עוד שם. וכל הפרוצדורה לקחה אולי רבע שעה. שעות שינה וכולי...

 

אגב שעות שינה, האחים שלי ואחותי מחכים להזדמנות לעשות לי שמיכה בגלל החתונה. אני אמנם הגעתי כמו מלכה בתשע למקום, הם היו צריכים לקום בארבע בבוקר כדי להראות לקייטרינג מה לעשות בשש...

 

מהחתונה עצמה אני מודה שאני לא זוכרת הרבה. קטעים, רשמים. התכוונתי לאכול אבל לא היתה לי סבלנות, לקחתי צלחת כמה פעמים אבל החזרתי אותה מחשש שלא יהיה לי עם מי לשבת. הרגשה די דבילית בהתחשב בכך שהזמנתי אישית כל אחד ואחד מהאורחים שהיו שם כדי לחגוג איתי!

  

בכלל אני מרגישה תחושה מסוימת של החמצה. כל כך הרבה אנשים שרציתי לבלות איתם זמן היו שם ואני הייתי מתוחה מכדי להתייחס אליהם בכלל. לא לחוצה בגלל הטקס שתבינו, פשוט על קפיץ, חסרת מנוחה. אבל כן שיחקתי דוקים עם חברה טובה (וניצחתי!!!) אז לא הכל היה מבוזבז.

 

כשארגנו את החתונה ניסינו כמה שיותר ליצור אירוע שאנחנו נהנה ממנו. רצינו אור ושקט וצחוק. מאוחר יותר שאל אותי בנדוד רחוק למה החתונה היתה כל כך מכוונת ילדים והסברנו לו שהיא פשוט היתה מכוונת אלינו. לאיש למעשה יש תיאוריה שלמה לגבי אפלייה על בסיס גיל וזו מבחינתו היתה הזדמנות לקחת בחזרה חלק מהכיף שאנשים מתחת לגובה מטר גנבו לנו ומסרבים להחזיר. היה חשוב לנו מאד לעמוד בזמנים, כי כאמור, תוכניות אינספור, אבל למודת ניסיון של אחרים סירבתי להכריז שאנחנו נתחיל ב10:30 עם או בלי האורחים כי ידעתי שיש אורחים מסוימים שחשוב לי שיהיו שם ואז איזה פרצוף יהיה לי? יחשבו שאני לא מקיימת איומים. זה לא טוב לי לתדמית. 

 

כמובן שהאורחים המסוימים האלו הם בדיוק אלו שאיחרו.

 

הטקס עצמו היה משעשע. נתחיל מזה שכשהאיש בא לכסות אותי ביקשנו מהנגנים מוסיקה מתאימה. בתגובה הם הודיעו לנו שאפחד לא אמר להם שזו "חתונה מהמגזר" וזה לא ברפרטואר שלהם. בכלל אני חושבת שהם הרגישו מוזנחים. במקור בחרתי אותם כי ידעתי שגיטרה וחליל לא יכולים לעשות הרבה רעש. רציתי כמובן מוסיקה בחתונה שלי אבל ברקע, כמו מין מסיבת גן אנגלית (רק בלי המטאטא שתקוע לכולם אתם-יודעים-איפה). הם הציעו לנו הפעלות שנוגעות למומחיות המוסיקלית שלהם ודחינו את ההצעה בנימוס. לא שהיא לא היתה נחמדה פשוט היו לנו הרבה תוכניות משלנו. בתכל'ס בפעם היחידה שהתייחסו אליהם בכלל, הם כאמור, לא היו מוכוונים למגזר המתאים. אני חושבת שלא החלפתי איתם מילה במהלך האירוע כולו - אתם חושבים שזה חוסר נימוס? 

אגב, כל פעם שעצרתי להקשיב הם בדיוק ניגנו שיר שאני אוהבת. לקח לי כמעט חצי חתונה להבין שזה לא יד המקרה ומזל משמיים אלא הפלי ליסט שסיכמנו עליו שעושים את זה. טוב אני כלה, מותר לי... (הכל מותר לכלות מסתבר, וזו כאמור הפעם האחרונה שאני יכולה להשתמש בתירוץ הזה, אז הוא "תופס" די הרבה...)

 

אחרי שפתרנו את עניין המוסיקה (האחים שלי שרו בקולי קולות) התברר שאיבדנו את דודה של האיש, שאמורה היתה ללוות אותו לחופה אבל דווקא אז החליטה לבדוק את דוכן הפנקייק (או הבלינצ'ס או משהו בדומה). האיש, למרות שידע שאנחנו מנסים למשוך את הטקס כמה שיותר כי סבא וסבתא שלו עוד לא הגיעו, סירב להתעכב ולתת לחוגגים מסביבו לשיר ולרקוד. כמעט רץ לחופה. וזה היה בסדר גמור מצידי בין היתר כי פשוט לא ראיתי את זה קורה - בשלב זה העולם שלי היה אפוף כולו זוהר לבן ומטשטש כתוצאה מההינומה שהיא בואו נודה על האמת, פריט לבוש מיותר לחלוטין.

 

כיוון שכאמור אני התקדמתי במצב חצי עוור לכיוון החופה לי זה לקח הרבה יותר זמן להגיע. שמעתי שהריקודים היו סבבה אבל כאמור, לא יכולה להעיד על זה מעין ראשונה.

 

עייפתי קצת אז נמשיך פעם אחרת.  

 

בפרק הבא: החופה, הרב, עוגת חתונה, מלחמת מים, שירה בציבור ועוד מיני מטעמים.

 

 

נכתב על ידי הלוואי ש , 26/10/2007 21:30   בקטגוריות חוויה מכוננת, יחסים: סיפור אהבה?, מבצע חתונה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-27/10/2007 10:33
 



מוזר.


שנינו יודעים מה נעשה בשנה הבאה.

 

החתונה בעוד חודשיים וסגרנו כמעט הכל.

 

בבנק יש כסף.

 

סיימתי לערוך מאמר. האיש חזר הביתה.

 

הכנו ארוחת ערב, אכלנו, פינינו והוא שטף את הכלים.

 

תייקתי בזמן שהוא עשה חשבונות.

 

עזרתי לו להכין עוגת שמרים וכל הבית מריח ממנה עכשיו. ריח טוב של בית, שגרים בו אנשים שיש להם זמן לחיות.   

 

השולחן שלי נקי, החשבונות משולמים. הכלים שטופים והבית מסודר.

 

העמדתי מכונת כביסה וקיפלתי את המכונה הקודמת.

 

"צליל מכוון" ניגן ברקע ואני ליוויתי את שלמה יידוב.

 

תחושה מוזרה מילאה אותי.

 

לא הצלחתי לסווג אותה עד ששמתי את הגרב האחרונה במקום.

 

אני מאושרת.

 

באמת באמת.

נכתב על ידי הלוואי ש , 26/8/2007 22:01   בקטגוריות יחסים: סיפור אהבה?, חוויה מכוננת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-28/8/2007 09:37
 




דפים:  
Avatarכינוי:  הלוואי ש

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוואי ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוואי ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)