לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דברים שאני חושבת עליהם בלילה בחושך


לפעמים אני מעדיפה שתהיה מפלצת מתחת למיטה, אני יכולה לחשוב על דברים יותר גרועים ממנה, לפחות איתה אני כבר יודעת להתמודד.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נשברה ביצה


כשפרקתי את הקניות נפלה לי מהיד ביצה והתנפצה על הרצפה.

 

אלו כמובן,ממש לא חדשות ראויות לפוסט.

 

מה שכן ראוי לפוסט זה מה שעשיתי אחר כך. כשהרגשתי שהביצה נושרת לי מהיד לא זינקתי אחריה.התסתכלתי על הלכלוך והמשכתי בשלווה להכניס את אחיותיה למקרר. נתתי לה ללכלך את הרצפה עד שסגרתי את דלת המקרר ורק אז ניגשתי לאסוף את השברים ולנגב את הרצפה היטב.

 

מה שמעניין עוד יותר זה מה שלא קרה. הלב לא צנח לי לתחתונים. לא הצצתי מתוך רפלקס אל מחוץ למטבח כדי לוודא שאפחד לא ראה אותי ולא חשתי צורך לפנות מייד את הראיות. ניגבתי את הרצפה כי לא רציתי שהיא תהיה דביקה לא כי פחדתי שמישהו יגלה  ויעניש אותי.

 

אני לא מפחדת יותר. עברו 16 שנים והיום לראשונה גיליתי שאני לא מפחדת יותר.

 

תודה איש.

 

אה ו- שנה טובה לכולכם 

נכתב על ידי הלוואי ש , 12/9/2007 12:36   בקטגוריות בטיפול, פינת האיש  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פארה ווי ב-18/10/2007 14:21
 



ניקיון ועוד.


הבעיה עם ניקיון, לטעמי, זה שתמיד יש עוד ממנו.

 

מעבר דירה לדוגמה, זה פרוייקט אדירים אבל הרבה יותר נסבל.נכון שכל הרכוש נדחק לקופסאות, הבית הישן והחדש הפוכים לחלוטין, המובילים עולים על העצבים  ועובר לפחות שבוע עד שמרגישים שוב בבית. זה בהחלט לא משהו שהייתי רוצה לחזור עליו יותר מפעם בשנה- שנתיים. אבל השוס הוא שבאמת, הוא חוזר רק פעם בשנה שנתיים. ביתר הזמן אני רגועה ובוטחת ששום מעבר דירה לא יתגנב עלי ואלי כשאני לא שמה לב.

 

לא כך הניקיון.

 

ניקיון הוא ערמומי הרבה יותר. אפילו אם את לא פולניה ואמא שלך לא מתכננת לבוא לבקר בשבוע הקרוב, לפעמים את מוצאת את עצמך בוחנת את אוכלוסיית תלתלי האבק ומגיע למסקנה שהם פורים ורבים מעבר לכל פרופורציה ואולי כדאי  לטהר אותם אתנית ולטאטא אותם לפני שהם מכריזים חד צדדית על עצמאות ומגרשים אותך מהדירה. ואת מתכוונת לזה, רק לטאטא כדי שתוכלי למצוא את סל הכביסה שלך.

 

אבל אחרי הטיטוא את מגלה שהרצפה מוכתמת. ואת זוכרת בבירור שהכתמים לא היו שם כשקיבלת את הדירה (למרות שהאיש מן הסתם יתעקש שלא כך היא). ולפני שאמרת ג'ק רובינזון את מוצאת את עצמך על הברכיים משפשפת עם מברשת קשה את הרצפה בשירותים בניסיון נואל להחזיר לה את צבעה המקורי, או לפחות משהו בהיר בכמה דרגות.

 

 ואז, אחרי שהזזת רהיטים בכל חדר ושטפת את הרצפה והבית כבר נראה ומרגיש כאילו אתם באמצע מעבר דירה, את פתאום מתחילה לראות את כל הלכלוך שעד עכשיו לא הפריע לך, כי הוא התאים לדקורציה - את האבק על הפנלים (ואת בכלל לא שמת לב שיש לך פנלים עד היום) את כיסוי המיטה שכבר ממש צריך כביסה, את העובש במקלחת.

 

ואת מוצאת את עצמך בלי שתכננת או התכוונת מבלה חצי בוקר בצחצוח ומירוק חסרי תוחלת לחלוטין.

 

כי האיש צודק ובשבוע הבא כל מה שניקית יהיה שוב מלוכלך. ואפילו אם תרצי להתעלם לא תוכלי כי בשבוע הבא אמא שלך באה לבקר. ובניגוד אליך, היא תמיד רואה את הלכלוך. וזה לא שהיא תעיר לך, אבל באמת, את פולניה, ואת רוצה שהיא תחשוב שהבית שלך נקי. למרות שבתכלס, שתיכן יודעות שמלוכלך הוא ברירת המחדל שלו.

 

**********************************

 

בשבת בצהריים לקחנו את 3 הבנידודים להעיף עפיפונים. ביום שישי כשהתקשרנו לגדול (אוטוטו 16) להזמין אותו לבוא איתנו הוא אמר לנו שזה LAME. וכל השבת לא הפסיק לצחוק עלינו שמה פתאום אנחנו עושים את זה בכלל. אחרי הצהריים הוא החליט בכל זאת להצטרף, ונהנה כל כך שהוא: א. התחיל לשיר (מה שלא שמעתי אותו עושה כבר שנה לפחות) וב. הודיע שצריך לעשות את זה שוב.

 

הא הא!

 

*********************************************

 

כשטיילנו בקניון ביום חמישי ראינו נעלים שהוגדרו כנעלים "מעור כפפה". האיש נסער כולו הודיע שצריך להתקשר לארגוני ההגנה על בעלי חיים. כפפות, כידוע, הן זן נכחד, ומישהו העיז לא רק להרוג אחת ולעשות ממנה נעליים, אלא גם להודות בזה בציבור. אין לאנשים בושה.

 

********************************************

דמוקרטיה - גרסת האיש:

2 זאבים וכבשה מצביעים על תפריט ארוחת הצהריים.

 

********************************************

 

מהמשרה המבטיחה התקשרו לומר לי שאני לא מתאימה להם עכשיו ונשאר בקשר. אין לי זמן אליהם בכלל בכלל בכלל. ויש לי המון דברים אחרים לעשות. ועדיין זה עשה לי קצת עצוב.

 

אני לא אוהבת דחיות.

 

משום סוג.

 

 

נ.ב

 

כשאמרתי (לעצמי! בלב!) שהייתי רוצה להגיע ל-3,000 כניסות עד הבלוגולדת הבא, לא התכוונתי שתסעו אחורה בזמן להכניס עוד 500 כניסות פיקטיביות לחודש אוגוסט.

 

רמאות זה לא כיף. אין בזה שום תחושת הישג. סתם מספרים.

 

חוצמזה, עכשיו אני אצטרך לשאוף ל-4,000, ואני לא חושבת שברק מכה פעמיים באותו בלוג....

 

 

נכתב על ידי הלוואי ש , 9/9/2007 09:47   בקטגוריות אידאולוגיה בגרוש, משפחתי וחיות אחרות, בטיפול, פינת האיש  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-17/9/2007 06:58
 



קצרים


בנדודי ואני נפגשנו באזכרה של סבא שלי.

 

מאוחר יותר פגשתי גם את ביתו בת הארבע שסיפרה לי שאבא היה "במסיבה של המוות של סבא"

 

***********************************

 

אני: תורך להתקלח היום ראשון (יש לו תמיד מריבה עם הבן 10 בנושא) תכנס כבר למקלחת!

בנדודי בן ה-7<בקול בוכים תוך ריצה מהחדר>: אני מתקשר לאמא, היא תגיד לך!

חמש דקות מאוחר יותר:

אני: מותק אתה מוכן בבקשה לשטוף את הכלים?

האיש <בקול בוכים>: אני מתקשר לאמא, היא תגיד לך!

 

*********************************

 

דודה שלי הבטיחה לבנה בן ה-7 שאם יתנהג יפה כשאני בייביסיטר הוא יקבל הפתעה.

 

בעשר וחצי, שעה ומחצה אחרי כיבוי האורות שלו הילד שואל: הלוואי ש, אם אני אלך עכשיו לישון תספרי לאמא שהתנהגתי יפה?

אני: אם תלך לישון עכשיו אני אספר לאמא איך התנהגת.

בנדוד בן 7 <בפנים מכורכמות>: טוב, זאת בעיה...

נכתב על ידי הלוואי ש , 30/8/2007 18:36   בקטגוריות ילדים אומרים, פינת האיש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-1/9/2007 10:56
 




דפים:  
Avatarכינוי:  הלוואי ש

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוואי ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוואי ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)