לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דברים שאני חושבת עליהם בלילה בחושך


לפעמים אני מעדיפה שתהיה מפלצת מתחת למיטה, אני יכולה לחשוב על דברים יותר גרועים ממנה, לפחות איתה אני כבר יודעת להתמודד.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מחוללת


היתה דווקא שבת נחמדה.

ביום שישי "עשינו"* מבצע ניקיון. היו לנו אורחות לשבת, בישלנו מקסיקני*** והיה נעים וחמים באופן כללי. אני מאד אוהבת את ההרגשה שהבית נותן לי אחרי ניקיון יסודי, מן תחושה כזו של "ברוכה הבאה", תחושה של home. במוצ"ש רציתי לנצל את התחושה החיובית הזו כדי לעשות משהו שאני מתחמקת ממנו כבר כמה שבועות: ללכת לקניות.

 

בשנים האחרונות ההליכה לקניות דווקא היתה מאורע נעים. אימצתי לעצמי את התפיסה של "שמן זה יפה", למרות שמעולם לא התאמתי להגדרות האופנתיות יותר של יופי, אהבתי את מה שנשקף לי מהמראה. ממש נהניתי להכנס לחנויות בגישת "אני הלקוחה ולכן אתם צריכים להתאים אלי" ולהתלוצץ עם המוכרות על חוסר יכולתם של מעצבי האופנה להעריך את הנשיות המתפרצת שלי.

 

אהבתי את עצמי כששקלתי 100 קילו. ידעתי שאני יכולה לרזות אבל זה לא בער לי, התעמלתי, רקדתי זזתי בחופשיות והרגשתי שבמקרה הגרוע לא מבינים אותי אבל אי אפשר לחלוק על זה שאני נראית טוב. למעשה, לאחת החתונות שנערכו בקיבוץ הגעתי באיחור, ובלי "בגדי שבת" מתאימים. כיוון שכך נאלצתי ללבוש את אחת משמלות הערב המושקעות באמת שלי, אלו שאני שומרת לתחרויות ואירועים מיוחדים (ולכן החזקתי אצל אמא בבית ולא אצלי בדירה). אמא שלי סיפרה לי שאחת האורחות ניגשה אליה, הצביעה עלי ואמרה: אני לא מבינה את זה, הבחורה הזו שמנה אבל היא ממש ממש יפה".

 

בחצי השנה האחרונה עליתי במשקל המון. וזה אחרי שגם בחצי השנה שלפניה לא בדיוק קטלתי קנים. והתחושה הזו של הקבלה העצמית, המיניות, הנשיות, התחלפה לאט לאט בשאט נפש גדל והולך. אני מרגישה כבדה, מכוערת, זקנה. כואבים לי הברכיים והגב וויתרתי לחלוטין על מראה באורך מלא. במקום זה אני שואלת את האיש איך אני נראית ואלא אם כן הוא אומרת אחרת, יוצאת מהבית בלי להקדיש לעניין מחשבה אחת נוספת. כי המחשבות כואבות לי. והמראה מענה אותי.

 

המלתחה שלי הלכה ונשחקה. חלק מהבגדים לא עולה עלי, חלק נראה לא יפה במצב הנוכחי והחלק השלישי נשחק משימוש. אין לי מה ללבוש.

 

הזמנו את דניאלה לבוא איתנו וחשבתי שהנוכחות התוססת שלה ומצב הרוח החיובי שלי יהיה בהם די כדי לעזור לי לצלוח את המשימה. אבל כבר בזוג המכנסיים הראשון שמדדתי עלתה לי בגרון תחושת קבס.נאלצתי להתבונן במראה ושנאתי את מה שראיתי. ככל שהתקדמתי בין הבגדים כך הלכה וגאתה תחושת המרירות שלי. בחנויות למידות גדולות שאני מכירה, המידה שלי (54 או 6 תלוי באיזו חנות) נעשתה נדירה כי החנויות הללו החלו לפנות לקהל של הנשים הזנוחות במידות שבין 40 ל-50. התחושה שקיבלתי מהקניות בחנויות הללו בעבר, שאני במקום טוב באמצע (כשהמידה היתה 48) התחלפה בתחושה שאני עיוות של הטבע. תחושה שהתחדדה לכדי גרון מלא דמעות כשהמוכרת הסבירה ש"כאן זה לא אמריקה" ואין דבר כזה מידה 62 (יש, בחיי שיש. לא שאני צריכה אותה, אבל יש עדיין אנשים שמנים יותר ממני, גם בישראל****).

 

רציתי הביתה.

 

אבל אני באמת צריכה בגדים, ולא רציתי לתת לדניאלה (שהיא נערה חטובה בת 13 שלא מכירה את המציאות השמנה של החיים אלא דרכי) את ההרגשה שמשהו בי לא בסדר (כי מספיק שאני מרגישה ככה) והאיש היה כל כך טוב וסבלני ועוזר ומכיל.

 

ואני באמת צריכה בגדים.

 

אז נשמתי עמוק וניסיתי להיות עליזה ולשמוח כשמצאתי שני זוגות ג'ינס שנראו טוב וישבו לא רע (נמוכים מדי על הישבן כמובן אבל זו מציאות שאימצתי לעצמי: לעולם לא אמצא מכנסיים שבאמת יושבים עלי כמו שאני אוהבת וכמו שצריך). עברנו לחנות אחרת שבה מצאתי חולצה שנראתי בה כמעט בסדר. והמוכרות היו קצת יותר אדיבות. ומצאתי זוג מכנסיים לא רע נוסף.

 

הסברתי בשלב זה לדניאלה המופתעת מכמות הפאייטים שנתקלנו בה באותו הערב, שזה מה שקורה כשמעצבי אופנה נתקלים בכאלו משטחים גדולים של בד. הליך החשיבה הוא בערך כזה: יש כאן המון בד = המון מקום ריק (בניגוד לסקיני ג'ינס של מידה 36 שמכמות הבד שבהם אפשר להכין אולי מפית) בואו נעטר את הבד בכמה אפליקציות וחרוזים צבעוניים, צריך הרי לקשט את האנשים השמנים והמכוערים האלו, וחוצמזה, אנשים שמסתכלים על מרחבי הבד האינסופיים עלולים להשתעמם. יכול להיות שחלפה להם בראש המחשבה שזה קצת (הרבה(מאד))חסר טעם. אבל הי, את שמנה, אז זה לא שיש לך זכות דיבור, תגידי תודה שבכלל ייצרנו בגדים במידה שלך*****

 

אני התכוונתי להתלוצץ בשלב ההוא אבל דניאלה התכווצה ואמרה לי להפסיק לרדת על עצמי. ניסיתי להסביר לה שאני יורדת על מעצבי הבגדים אבל עמד לי טעם מר בפה.

 

קנינו את שני הג'ינסים, חולצה ומכנסיים מחוייטים (עם האפליקציה הבלתי נמנעת, אבל היא די Understated ואפילו קצת מצאה חן בעיני). אני יושבת עכשיו לבושה באחד הג'ינסים החדשים והם נמוכים לי בישבן וחונקים אותי בבטן. וזה, שתבינו, דווקא שיפור ממה שבדרך כלל אני מוצאת, שמצריך התערבות כירורגית לפני שמגיעים לתוצאה דומה.

 

הבוקר היה לי תור לרופאת הנשים. מאז שעברנו לירושלים לא הלכתי לאחת אבל אי אלו בעיות רפואיות עשו את ההליכה לבלתי נמנעת. הרופאה היתה צעירה ונחמדה והשתדלה אבל היא עדיין דחפה לתוכי מכשירים מתכתיים. ואם זה לא מספיק, הם גם הכאיבו לי נורא. מגודל העליבות בה חשתי עוד מאתמול בלילה לא היה לי כוח להתווכח או לשדל שתהיה יותר עדינה. אני חושבת שאפילו הרגשתי שזה מגיע לי.

 

נשלחתי בתום הבדיקה לעשות אולטרסאונד ואגינלי. ושוב ישבתי בתנוחה המשפילה ביותר עלי אדמות, ועוד מישהי דחפה לתוכי מכשירים שגרמו לי להרגיש מושפלת, נאנסת כמעט כשהיא מתעלמת מההתנשמות החדה שלי ומבקשותי שתפסיק קצת כי זה  נורא, נורא, נורא כואב. כל זאת עם דלת החדר פרוצה לרווחה. אמנם ביקשתי שיסגרו אותה, אבל לא היה לי כוח להתעקש על זה, כמו שלא היה לי כוח לריב איתם כששלחו אותי לשירותים המטונפים למרות שלא היה שום צורך.

 

חזרתי לרופאה עם הממצאים וישבתי כמעט שעה ליד החדר שלה עד שנכנעתי וניגשתי בדחילו למזכירה לשאול מתי הרופאה חוזרת. המזכירה קראה לרופאה ותוך שתי דקות כבר ישבתי אצלה. מרגישה מטופשת שלא עשיתי את זה קודם. כמו שהייתי עושה, בחיים האחרים שלי, שבהם הרגשתי כמו בנאדם.

 

היא לא ידעה לומר לי למה כואב לי. או להמליץ על טיפול בכאבים. הממצא לגבי הסימפטומים האחרים היה שפיר, אבל צריך לקחת הורמונים. ולעשות עוד אולטרסאונד בעוד חודש.

 

בינתיים אני אמשיך לדמם כך שגם אם הייתי רוצה לעשות אהבה, זו לא באמת אפשרות

 

אבל אני בכלל לא רוצה כי אני מרגישה הכי לא נשית שרק אפשר,

 

מחוללת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*האיש קירצף וניקה הכל, כולל המקרר והרצפה השחורה מאחורי התנור. אני ניקיתי את השירותים מקלחת ואז נפלתי בקרב**

** נחתכתי מחתיכת זכוכית ויצאתי מכלל שימוש לשארית המבצע כי אני היפוכונדרית ועצלנית ושונאת לנקות.

*** בישלנו כרגיל מרק עוף אבל הגשנו סלסה וגוואקמולי כמנה ראשונה

**** כן, יש דברים שבהם אני שואפת לבינוניות. וכן, אני מוצאת נחמה בידיעה שיש אנשים שיותר גרוע להם. וכן, אני גם חושבת שזה די נורא.

***** יש לי תופעה די דומה עם אוכל כשר: אני שונאת המון דברים (דגים, פלפל, חצילים וכולי וכולי) אבל כשאני אוכלת בחברת מי שאינו שומר כשרות הרעיון שחוץ ממגבלות ההכשר יש לי גם דרישות ספציפיות לגבי סוג וטיב האוכל לא נתפס אצלם.

נכתב על ידי הלוואי ש , 25/2/2007 16:42   בקטגוריות חוויות, בטיפול  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-6/3/2007 21:53
 



פינת האיש #1


אני: (בעזרת שאריות מילדות מעניינת) מותק, נו כבר, קום לעבודת הבורא

 

האיש (פוקח עין תורנית): כמה הוא משלם???

 

האיש (פוקח גם את העין השניה): ורק שתדעי - אני לא עובד בשביל שוטף+ חיים!!

 

 

נכתב על ידי הלוואי ש , 23/2/2007 10:24   בקטגוריות פינת האיש, יחסים: סיפור אהבה?  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-23/2/2007 12:44
 



הזוי


טוב הסיפור הזה עם האותיות שמייצגות אנשים לא עובד בשבילי אז אני עוברת לניקים.

 

דניאלה, בת דודתי בת ה-13, רוצה להרוויח כסף כדי לקנות מסך חדש למחשב שלה. היא הציעה לאמא שלה ולי שירותי ניקיון. הסכמתי לשלם לה כמו ששילמתי לכל עוזרת שהיתה לי. וזה לא מעט כסף. בשבוע שעבר היא היתה אמורה להגיע ביום חמישי - ולא הגיעה. למדתי מניסיון והזכרתי לה ביום רביעי והיא אמרה כן כן כמובן, אני אגיע בארבע כי משחררים אותי מביצפר בשלוש וחצי.

 

להלן השיחה שניהלנו בסמסים ביום חמישי:

 

דניאלה 13:52 - השתחררתי עכשיו מבית הספר רוצה שאני יבוא* לפני 4?

אני 13:53 - כן בשמחה

דניאלה 13:55 - בסדר

דניאלה 15:50 - להביא משהו כשאני באה?

אני 15:51- את שואב האבק

דניאלה 15:52 - איך אני אמורה להביא את שואב האבק אלייך?

אני 15:53 - אופניים, סקוטר, טרמפ עם אמא? **

דניאלה 15:59 - שואב האבק נורא כבד

אני 16:00 - אז לא משנה, רק תבואי כבר

דניאלה 16:01 - בסדר

דניאלה 16:07 - סליחה אבל אני לא באה

אני 16:08 למה? מה קרה? הכל בסדר?

דניאלה 16:15 - אני לא כל כך רוצה...

 

 

ועל זה היא התכוונה לגבות 90 ש"ח.

 

המפף.

 

ועכשיו האיש נאלץ לשטוף את הרצפה של המטבח כי אני בישלתי כל היום (דניאלה, 3 אחיה ואמה באים אלינו לארוחת שבת). המקרר עדיין לא נקי (טוב בואו נאמר את האמת: מטונף) ועל השטיחים אני לא רוצה לדבר בכלל.

ולא, אני לא רוצה לשמוע הצעות מסוג "אז תנקי לבד". אתם לא אמא שלי, ואפילו היא כבר התייאשה מזמן מהרעיון שאני אחזיק ביד סמרטוט למטרות סניטציה.

 

הא - אבל אנחנו ננקום. למנה ראשונה הכנו סושי. היא שונאת סושי.

 

 

אמריקן איידול:

דיאלוג שאהבתי -

סיימון (מטורף בריטי עם שגעון גדלות): אתה לא סופר סטאר

מטורף ניו-יורקי עם שגעון גדלות (אבל בלי הכסף של סיימון): אני דווקא כן, תשאל את ההורים שלי, החברים שלי והפסיכולוגים שלי

רנדי (השחור הייצוגי): כמה פסיכולוגים יש לך????

מניעש"ג (אבהש"ס): שניים!

 

אגב איידול, שתי המועמדות החביבות עלי, היהודייה עם הברזלים בשיניים וזו שחשבה שאיידול זה בכלל שומרי משקל - לא הגיעו לשלב הבא. די באסה. לא ברור לי למה אני ממשיכה לצפות בזה.

 

אה כן. סיימון יורד על פאקצות אמריקניות במבטא בריטי מושחז.

 

 

 

 

 

*כך במקור

** בכל זאת, אנחנו תומכות ביוזמה ורוצות לעודד אותה

נכתב על ידי הלוואי ש , 16/2/2007 17:59   בקטגוריות אנשים, חוויות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הלוואי ש ב-22/2/2007 19:49
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  הלוואי ש

בת: 45

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להלוואי ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הלוואי ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)