לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של דן

לאף אחד אין מושג מה לכתוב פה. במיוחד לי. כל פעם שמבקשים ממני לכתוב משהו כשאני לא רוצה, זה נשמע מאוד מטומטם (כמו עכשיו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

לכבוד רותי עומר ומורן


החלטתי לחזור לכתוב או לפחות לנסות לחזור לכתוב.

מאז סיום ביצפר השתנה המון.

ראתי עכשיו כמה קטעים מפוסטים קודמים שלי של רותי ושל מורן, היה נחמד וקיבלתי פתאום איזשהי תחושה של אלהים ישמור איזה דרמטיים היינו. כל דבר קטן היה סוף העולם. כמה טעינו. כמה צדקנו. כמה רצינו...

משום מה אני מרגיש כאילו אני כותב לא לעצמי אלא לעומר רותי ומורן. אז ככה הנושא החם של כולם הוא הצבא. תמיד מדברים על זה. גם אם זה מישהו מהשכבה שבחיים לא דיברת איתו. אם כן, אני מתגייס בינתיים בנובמבר. נראה לי שאני רוצה לדחות למרץ... סתם ככה.

תקופה מוזרה של התבגרות עוברת עליי. אני מרגיש מדוכא הרבה פעמים. הייתה תקופה שהייתי אלכוהוליסט. יש לי חברה שאני אוהב והיא לא סגורה על עצמה. נראה לי שהיא פשוט לא רוצה להיפגע..

(הערה אישית למורן- אני באמת אוהב אותה..)

עכשיו כמו כל קיץ אני עובד בעבודה של אמא ומתפקד בתור מרכזיה של המקום, יש שלוש שיחות בשעה ושתיים מתוכן הם טעויות במספר.

עם חברה מביצפר אני כבר לא ממש בקשר רק עם דרור וקותי קצת ומתן קצת. זהו. עם יערה לא.

אני לא מתגעגע או משהו לתקופה שהיינו כל הזמן ביחד. היה כיף. היה ממש כיף. אבל אני חושב שהיינו אחד בתוך השני יותר מדי וזה מיצה את עצמו יותר מדי.

 

מורן, אהבתי אותך באמת. אני עדיין חושב שאני אוהב. היה סבבה איתך אבל בשיא הרצינות הרסתי אותך. אני מודה. לקחתי אותך כאילו היית חומר ביד שלי ועשיתי איתך מה שאני רוצה. אבל ת'כלס לא נהנתי מזה. וכשרציתי לשנות משהו היה מאוחר מדי. אני מפחד למה אני יכול להגיע כשאני איתך. הערת ביניים קצרה- אין לי מושג מה אני מנסה להגיד ולאן אני חותר, אין כוונות נסתרות. זהו המשך. אני כן (היום) רוצה שניפגש. נשב על כוס קפה איפשהו. נדבר. אבל אני טיפוס מאוד הפכפך ואין לי מושג מה יהיה עוד יומיים. אני יודע שאת בצבא ואנחנו כבר אף פעם לא נהיה מה שהיינו אבל... כיף להיזכר. תהני עד כמה שאת יכולה בצבא ותחזרי באמת באמת בשלום הבייתה.

 

זהו,

אני אסיים לבנתיים אבל אני אמשיך לעדכן, נראה לי.

*חיים טובים

 

*פעם הייתי מסיים כל פוסט בלילה טוב או משהו בציפייה וידיעה שאני אראה את שלושת קוראיי הנאמנים גם מחר בביצפר אבל...

 

 

נ.ב

סתם לעדכן, החלפתי מספר פלאפון לפני חודשיים.

המספר החדש נגמר ב8 במקום ב9.

סתם הערה..

 

נכתב על ידי דן (שם זמני) , 15/9/2005 17:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  דן (שם זמני)

בן: 37

ICQ: 253848518  

תמונה




4,606
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , ספורט , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדן (שם זמני) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דן (שם זמני) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)