לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של דן

לאף אחד אין מושג מה לכתוב פה. במיוחד לי. כל פעם שמבקשים ממני לכתוב משהו כשאני לא רוצה, זה נשמע מאוד מטומטם (כמו עכשיו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תשובות לשאלון השבועי


מה משמח אותך?
כל מיני דברים קטנים
אבל בעיקר לראות את החברים שלי.
וכשיעל צוחקת.

מה מעציב או מעצבן אותך?
אנשים שמזלזלים. סתם ככה.
וכשיעל עצבנית.

מה היית רוצה שיגידו לך כשתלכי ברחוב?
"היי, אתה נראה לי טיפוס מעניין. יש לי שעה לשרוף, בוא נשב נדבר איפשהו.."

מה הדבר הכי מעצבן בחבר/ה הכי טוב/ה שלך?
שהוא שוכח הכל.
ומדי פעם הוא חסר רגישות.

מה הדבר שהכי היית רוצה לשנות בך?
מראה.
התנהגות.
תלות מסויימת באנשים בעיקר.

מה עוזר לך להירדם בלילות טרופי שינה?
כלום, אני לא נלחם בזה.
אני אראה טלוויזיה או משהו.

מה הדבר שהכי מפחיד אותך?
למצוא את עצמי לבד בגיל 21.
בלי אף בנאדם להתקשר אליו או להיפגש איתו.
ולא מישהו שאני מכיר מהצבא. מישהו מהתיכון.

מתי בכית בפעם האחרונה? מאיזו סיבה בכית?
אני כמעט ולא בוכה ממש, סתם העיניים שלי נצצו.
זה קרה לפני שלושה ימים כשהחבר הכי טוב שלי נסע לארה"ב ולפני שבוע כשיעל כמעט זרקה אותי.

נכתב על ידי דן (שם זמני) , 15/9/2005 17:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  דן (שם זמני)

בן: 37

ICQ: 253848518  

תמונה




4,606
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , ספורט , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדן (שם זמני) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דן (שם זמני) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)