לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של דן

לאף אחד אין מושג מה לכתוב פה. במיוחד לי. כל פעם שמבקשים ממני לכתוב משהו כשאני לא רוצה, זה נשמע מאוד מטומטם (כמו עכשיו).


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005


היום אני עובד ולכן גם אעדכן. (הערה לעצמי... הרבה יותר מדי זמן הקדשתי בחשיבה על המשפט הזה..).

היום בעבודה החליטו לעשות שיפוצים בדיוק בעמדה שלי. שאפתי דברים רעילים ואחרי שקיבלתי סחרחורת הלכתי לבקות לבוסית שבמקום שתגיד לי:" טוב, אז אל תעשה כלום ותקבל סתם כסף" החליט לעבור בן כל המחלקות ולשאול את כולם מי צריך עזרה. בסוף במשך חמש שעות העברתי מכתבים באיזה מכונה מעאפנה ומתסכלת.. כיף

הדבר הנ"ל גרם לי לאיבוד כל חשק וכל רצון לחיות אז אני הפוסט הזה נכתב ממש בכוח.

אתמול, דרך אגב, הייתי בהופעה של הדג נחש. היה ענק. ממש התלהבתי למרות שאני לא אוהב לרקוד ו/או שאנשים רואים אותי רוקד. אז פתרתי את הבעיה על ידי ליטר וחצי של בירה ושישים שקל פחות בארנק.. אבל טוב נו למרות הקמצנות הכרונית שלי זה היה שווה את זה..

אה יש עוד סיפור מעניין.

ביום שישי יעל השתכרה מאוד. אז כמו חבר טוב ממש השקעתי וטיפלתי בה עד שאחותה באה ואספה אותה. תודה אחת לא קיבלתי ממנה, אבל נו טוב, לא נורא.

ביום שישי גם אני דרך אגב שברתי שיא חדש מבחינת כמות אלכוהול..

השיא החדש עומד על....... 2.75 ליטר של בירה. סוס.

שישי הבאה נלך על כל הקופה וננסה שלוש.

האמת, אני סותם מושך את הפוסט, די אין לי מה להגיד.

משעמם לי בקיצור.

 

טוב אז עד הפעם הבאה,

תבלו

נכתב על ידי דן (שם זמני) , 18/9/2005 16:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  דן (שם זמני)

בן: 37

ICQ: 253848518  

תמונה




4,606
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , ספורט , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדן (שם זמני) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דן (שם זמני) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)