לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

לפעמים בא לי לישון.. המון.. איזה חודש ואז לחזור לחיים.


אוף... אין לי כוח יותר.

קורה שרבים.. אבל כמה אפשר? למה צריך לחפש כל הזמן לריב? מה אי אפשר להיות בשולם.

אני אוהבת אותך מאוד.. ואנחנו בקשר הרציני של שנינו.. כבר הרבה זמן.. אבל למה לריב מתוק? למה אתה חייב לבאס אותי כל פעם..

נמאס לי לנסות להשלים כל הזמן... תנסה גם אתה.. לי יש פחות אגו ממך.. יודע למה? כי אני מנסה לעזור לשנינו.

 

תנסה, אני אוהבת אותך אבל לפעמים פשוט בא לי שנפרד.

זה יהיה לי הכי עצוב בעולם.. אבל מה לעשות נמאס לי להתבאס בגללך.. להרגיש רע.

 

לפעמים אני מרגישה איתך מדהים.. הכי מדהים.. אתה יכול להיות הבנאדם הכי מקסים ומהנה שיש.. מכל הבחינות,

אבל גם הכי לא מהנה.

 

 

והתחלתי לשקר לך כבר.. אחרי המסיבה הלכתי לבר עם ידיד שלי.. כן כן.. אני יודעת.

אמרתי לך שלא.. ושתיתי ושתיתי.. כי עצבנת אותי.

אתה מעצבן ונמאס לי כבר.

נכתב על ידי , 15/11/2009 18:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,388
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-♣- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -♣- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)