לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדובונים הרעים


כל מה שעובר עליי, דניאל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

אז ככה עליי!!!!


היי לכולם קוראים לי דניאל ואני בן 11 אני אוהב מאוד מאוד את הבדודה הכי מאגניבה שלי איילה חולה עליה

ואני אוהב משחקי מחשב ועוד כמה דברים אתם תראו בעמוד הראשי(: מה אני אוהב ומה אני שונא..

ביי לכולם תהנו ביומן שלי!!!דניאל...

נכתב על ידי *~Bad boy~* , 25/10/2005 21:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *~Bad boy~*

בן: 29

ICQ: 230486316 




83
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~Bad boy~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~Bad boy~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)