לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוספת פירורים

אשה שתספר על תולדות החיים

כינוי:  אוספת פירורים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2006

הפנטזיה שלא תמומש הערב


את הפנטזיה שלי לא אממש הערב.

אתה רחוק. כבר ישן.

אני מתגעגעת.

הרבה דמעות הגרתי היום. יום ארוך וקשה. בתוך תפאורה מדהימה של קניון רמת אביב

כשהכל נושק בזהר תל אביבי מדיף יוקרה.

 

כן, ביליתי שם ארבע שעות. ארבע שעות קשות של צפיה דרוכה.

לא הצלחתי להינות מאותם חלונות ראווה שבדרך כלל ממיסים את לבי.

אני שחה לך  את הדברים, מה גם שלא תקרא.

 

והרי גם אתה מכיר את האמת האומללה  מהי נקודת ה - G של האישה?

החזרה ממסע הקניות.

אני אוהבת מסע קניות, ויש משהו מעורר במסע הזה:  הוא מזמין אחריו מסע של חיבוקים נשיקות

ואת סופו של המסע מי ישורנו?

היום המסע היה עקר.

הלבדיות הצמיתה אותי. לא נהנתי מהקפה, ועל הקניות דילגתי.

פועל יוצא - לא אתנה אהבים עם עצמי, והרצון להתכרבל בתוכך ישמר  כחלום מתוק.

לא אתפתל אל זרועך בנסיון להתחרות בעיתון.

לא ולא ולא... אני פשוט מתגעגעת. יכולה רק לפנטז  על מה שבטוח הערב לא יקרה.

 

נכתב על ידי אוספת פירורים , 8/6/2006 21:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוספת פירורים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוספת פירורים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)