לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mirit..just mirit


"..six billion people six billion souls. but sometimes all yon need is ONE.."

כינוי:  mirit..just mirit

בת: 33



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2007


היית בשבילי כל העולם
בלעדיך אין לי כלום, למרות שמסביבי כולם.
אבא שלי, לנצח אזכור
אבא שלי, אבא גיבור!

 

תמיד שמרת והגנת עליי
מה אעשה עם חיי?
איך אוכל לומר לך שלום?
אני רוצה שיהיה זה חלום.

 

אבא שלי, אבא אריה
איך בלעדיך אחייה?
אני אוהבת אותך אבא מושלם
אתה אבא שלי לעולם!

נכתב על ידי mirit..just mirit , 6/4/2007 01:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אל תגיד לי שבסדר הכל יהיה

אני יודעת מה מסביבי קורה.

אל תגיד לי שהכל יחזור להיות אותו הדבר

אל תגיד לי שתחזור שוב מחר.

 

אולי בעצם אל תגיד שום דבר

אולי פשוט תחזור ותחבק כמו בעבר.

אל תלך, אל תעזוב לי את היד

בבקשה, אל תשאיר אותי פה לבד.

 

אל תיתן לי לבד בדרך לצעוד

אל תשאיר אותי לבד שלא אתחיל לרעוד.

אל תיתן לי ליפול, שלא אצעד לכישלון

רק תישאר ותאהב עד יומי האחרון.

 

איך אסתדר בעולם לבדי?!

איפה אוכל למצוא שוב את דרכי!?

רק תיתן לי יד,

וביחד נצעד,

רק אל תשאיר אותי לבד...

נכתב על ידי mirit..just mirit , 6/4/2007 01:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirit..just mirit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirit..just mirit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)