לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סגולית בעולם הגדול...


מי אני... אני סגולית בחורה דתיה מאד משועממת שיצא לעולם הגדול אחרי 12 שנים ב"חממות" (בתי ספר) בבלוג שלי אני אכתוב כל מיני חוויות שקרו וקורות לי בעולם הגדול... ובכלל... :)

כינוי:  סגולית

בת: 37

ICQ: 283896310 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

סוף זה תמיד התחלה של משהו חדש


ב"ה

 

 

אז אין סוף מקווה שתיהיה התחלה

 

ולא אל תסגרו זה מעולה לי בדיוק בזמן

 

אני ממש חייבת לפרוק ומי שרוצה שיקרא מי שלא אז לא הכל בשביל הלב

נכתב על ידי סגולית , 4/12/2008 18:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסגולית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סגולית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)