לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני קם בבוקר ולא זוכר מי אני , מתיישב ליד המחשב ולא זוכר מה רציתי לכתוב, רוצים לשמוע קטע מצחיק שקרה לי? אהממ...אני ממש לא זוכר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2020

חוויה ראשונית


תמיד הכרתי את האלבום "The wall" של הפינק פלויד

מעולם , אבל מעולם לא שמעתי אותו מסטול

זו הייתה חוויה מטלטלת , אחת החוויות הכי חזקות שחוויתי לאחרונה , אולי לאורך כל חיי

 

אני לא מדבר על הסרט ,כבודו במקומו מונח

אני מדבר על האלבום


זו לדעתי השלמות המוזיקלית.

Together we stand
Devided we fall

 

נכתב על ידי צח , 20/10/2020 22:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צח ב-23/10/2020 11:32



כינוי:  צח

מין: זכר

תמונה




5,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)