לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני קם בבוקר ולא זוכר מי אני , מתיישב ליד המחשב ולא זוכר מה רציתי לכתוב, רוצים לשמוע קטע מצחיק שקרה לי? אהממ...אני ממש לא זוכר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2020

חוויה מוזרה מאוד


אתמול בלילה אחרי שהקפצתי את אשתי לעבודה ישבנו אני והבן שלה (בן 18 לא לדאוג) לעשן ביחד ולשמוע מוזיקה , קודם כל הילד גאון בטירוף

אבל לא סתם אחד "חכם" אלא פשוט יש לו תפיסת עולם מאוד בוגרת ומבינה , זה תמיד מפתיע אותי מחדש עד כמה יש לי ולו חיבור טוב כשאנחנו מסטולים אבל אתמול זה היה הזוי ומוזר מפני שהוא סיפר לי דברים שמעולם לא שמתי לב אליהם , הוא נורא מזכיר לי את עצמי בגילו , מאוד.


היה לנו אחד הערבים הכי מצחיקים , הזויים , מוטרפים , מוזיקליים וכואבים והכל ביחד  

העצוב הוא שהוא מתגייס בעוד פחות משבועיים , אז אנחנו ננצל את הזמן הזה עד שיתגייס כדי לרדת לשורש הבעיה עוד יותר 

בחיים שלי , פרט לחברים שלי מהתיכון (אודי קובי יובל ועגור) וניר בעלה של בת דודה שלי לא התחברתי לאדם מסויים ברמה כזו , ולא משנה שהוא בן 18.


הייתה לנו שיחת נפש מהעמוקות שהיו לי בחיי


בגלל צנעת הפרט לא אכתוב על שוחחנו ומה סיפר לי אבל זה בהחלט קשור לשיר הבא




 


 

נכתב על ידי צח , 23/10/2020 11:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של cutie-pie ב-25/10/2020 10:22



כינוי:  צח

מין: זכר

תמונה




5,126
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)