לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wow Designs


בלוג עזרה ועיצובים הכי טוב בארץ :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

חזרתי לבלוג - ולעצב - תכנסו ותראו


שלום=)

מי שזוכר אותי אז אני לשעבר " אריאל עיצובים" והחלטתי לחזור לבלוג  ולפתוח דף חדש .

האמת היא שחזרתי כי מאוד התגעגעתי..

ואני יודעת שיש כאלה שבטח כועסים עליי כי עזבתי את הבלוג - ולא עיצבתי כמה עיצובים אחרונים ואני מצטערת =(

זה לא יקרה שוב.

עכשיו אתם יכולים להזמין מה שבא לכם :

עיצובים , חתימות, רקעים ובלה בלה..

אם אתם רוצים לראות מה הסגנון שלי יש למטה רשימה - שרואים את כל מה שעיצבתי - אבל האמת שהשתנה לי הסגנון ואני חושבת שכרגע אני מעצבת בהרבה יותר טוב.

אני מעצבת בפוטו שופ, בפיינט שופ ואיך לא באינמציה שופ.

 

 

טוב אני כל כך שמחה לחזור ..

אז תגיבו ואל תשכחו להזמין,

אוהבת,

מנהלת wow עיצובים כיום ולשעבר מנהלת אריאל עיצובים.

נכתב על ידי «אריאל« , 19/11/2007 20:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-30/1/2009 16:48
 





כינוי:  «אריאל«

מין: נקבה

תמונה




17,596
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«אריאל« אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «אריאל« ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)