לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  DamnQueen.

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

כמו שפעם


אלו אחד הבלוגים הישנים שלי. נכנסתי אליו, בשניות הראשונות  נסיתי להזכר האם זה באמת הבלוג שלי, אפילו לא זכרתי שעצבתי אותו וכתבתי בו.
קראתי את הפוסטים ונסיתי להזכר מתי ישבתי והקלדתי את השורות האלו. פשוט מראה כמה השתנתי או שאולי כמה הזדקנתי..
הרי סך הכל עברו רק מספר שנים מועט..מה כבר יש לי את מחלת השכחה? כל כך מוקדם? אתם יודעים, זה קצת לא בסדר..
אולי שווה לי לקבוע תור אצל הקב"ן (שוב פעם) ?!

האמת שדיי התגעגעתי לכתוב, יש הרבה רגעים שמתחשק לי לתעד את החיים שלי, זה כייף לדפדף ב"יומן" ולהזכר ברגעים
שכתובים בפרטי פרטים.
אבל משום מה קשה לי לשמור את הזכרונות האלו,אולי כי אני מפחדת שמישהו עלול באיזשהו אופן
לחדור לי למחשב או איכשהו למצוא באקראיות את הבלוג שלי ולזהות אותי, כנראה אני פרנואידית? מה, שוב סימן לזה שאני צריכה להפגש עם הקב"ן?!

מה שמבאס אותי בתקופה האחרונה זה שדיי משעמם לי, כי נכנסתי לסוג של שגרה (u know..צבא) מדיי פעם קורה משהו מעניין
אבל עדיין הכל נשאר אותו הדבר, על  אותו הפס הישר שמדי פעם קופץ לו למעלה, אבל בתכלס  רוב הזמן הוא ישר. טוב דיי סיבכתי את עצמי עם הדימויי המופרח הזה...פתטית? אני?! כה.

בכל אופן...אחריי כל ההקדמה המיותרת הזו שמילא אף אחד לא ייקרא (אולי רק אם בדרך פלא כזו או אחרת אני אהפוך לסלבית מהמניין אז מישהו יתעניין לקרוא את השורות פה שכתבתי).
אז כן...איפה עצרתי..בחיים המשעממים שלי, בשגרה המטמטמת של הצבא, יומיות נשמע דבר מופלא אך לא תמיד זה באמת כך.

אז ככה, קוראים לי מרי, אני ג'ובניקית כרגע, בעצם למשך כל השירות שלי ואין לי חבר, משמע אני פנויה. ונחשו מה? אני אוהבת את זה.
השירות שלי כולו מסתכם ב...כלום. כל יום אני עושה את אותם הדברים, רואה פחות או יותר את אותם הפרצופים שהאמת כבר נמאסו עליי...אבל מה שטוב בצבא זה שתמיד מחדשים את מלאי הפרצופים, אנשים תמיד מתחלפים שם כל איזו תקופה,אבל בינתיים הרוב נשארים במקומם.

האמת אני צריכה כבר ללכת למיטה, מעשה לא פשוט לקום כל יום ב-5 וחצי בבוקר, אפשר להגיד לילה..לקום עם קום השמש, עם קריאת התרנגולים...איזה יופי רק חבל שאין באמת פה תרנגולות, אני לא גרה בכפר..למרות שבבסיס יש לנו תרנגולים מסתבר אז שם כשאני שומרת אני  קמה ביחד איתם...ממש חוויה עוצרת נשימה.

היה דווקא נחמד להתכתב עם עצמי אני מוכרחה לומר.




יש לה פשוט שיער מהמם...בעצם היה  כי עכשיו הוא קצר..למרות שגם עכשיו הוא יפה אבל אין מה להשוות עם הארוך

לילה טוב.


 חתיכת פאקצה אני(:

נכתב על ידי DamnQueen. , 10/5/2009 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDamnQueen. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DamnQueen. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)