לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזיר יבלות.


אני הראל ואני בן 10 (כבר מזמן לא בן 8 מה אני ילד קטן!!!!) זה בלוג שלי רק ואי אפשר לגלות את הסיסמה אז אל תנסו לפרוץ!או שאני אצלוף בכם!

כינוי:  דגיגזהב.

בן: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על עישון?
זה לחרמנים

האם את מעשנת?
לאא

האם חברייך מעשנים?
כן רק אמא!!

למה לדעתך נערים מתחילים לעשן?
כי הם טמבלים אולי??! אני חושב שהם מזה דפוקים אולי עדיף שלא היו ממציאים סיגריותבחיים זה מסוכן!! אנשים יכולים למות מזה!!

האם את מודעת לפגיעות העישון?
דההההההההההה תסתכלו בשאלה הקודמת

אם את מעשנת, האם היית רוצה להפסיק?
אני לא מעשננננננננננננננננננננננננננננ

האם את מנסה להספיק ולא יכולה?
להספיק?"??

אם לא, האם את מנסה לגרום לחברייך להפסיק?
הם לא אוהבים סיגריות

האם העישון מפריע לך?
כן אמא משגעת אותי עם זה

האם ניסו לשכנע אותך פעם לעשן?
לא

נכתב על ידי דגיגזהב. , 30/11/2009 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדגיגזהב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דגיגזהב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)