לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חזיר יבלות.


אני הראל ואני בן 10 (כבר מזמן לא בן 8 מה אני ילד קטן!!!!) זה בלוג שלי רק ואי אפשר לגלות את הסיסמה אז אל תנסו לפרוץ!או שאני אצלוף בכם!

כינוי:  דגיגזהב.

בן: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

מורה שלי לאנגלית יהודית


המורה לאנגלית שלי מה-זה מעצבנת והיאנותנת מלא שיעורים

פעם היא נתנה למישהו לדבר ואז נכנסה מורה אחרת(יונה קליימן)

ואזהתלמיד שאל אם אפשר לדבר והמורה אמרה

סתום את הפה שלך

או שיענישו אותך

מי היא בכלל למה עוד לא פיטרו אותה?

 

תמיד יש תלונות נגדה אבל המנהלת(גליה אלפן) 

אומרת למורים אני מאמינה ולתלמידים

שאומרים משהו רע על מורה היא לא והיא גם לא תאמין

כי היא כזאת ביפ אמא של ביפ סבא שלה ביפ וסבתא שלה ביפ

וגם המורה לאנגלית ביפ אמא של ביפ סבא שלה ביפ וסבתא שלה ביפ

ובית ספר

ביפ!!

 

 

 

 

עצבני

 

 

,

 

 

 

ביי אה...

 

בבבבבבבבייייייייייייייייפפפפפפפפפ!!!!!!!!!!!!!!!

עכשיו ביי ובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבביייייייייייייייייייייייייייייפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ביי

 

נכתב על ידי דגיגזהב. , 15/4/2008 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדגיגזהב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דגיגזהב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)