לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  shnitz

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009


אל תבואי, בבקשה
אני צריכה אותך כל כך .

את הכי טובה שיש
אני מעריצה אותך.
את הבנאדם הכי מקסים ש

בבקשה אל תבואי
ותצאי ממחשבותיי
או שדי או ש
די

את הפספוס של ה
ואני רוצה שתקראי את זה
ותדעי שזה בשבילך
כי את ה
איך את עושה את זה?
אל תבואי בבקשה
אני רוצה לשמוע אותך
להתעטף בך.

עד היום אני לא מבינה.
לא יודעת להגיד למה.
ואני מסרבת!
בכל תוקף!
להצטער בפנייך על מי שאני כי
!
עדיין לא יודעת
מי אני

אבל איתך ידעתי
כי את ידעת
את הכי טובה שיש
את לא עוזבת אותי
תלכי
ואל תבואי, בבקשה
אני לא יודעת את הדרך חזרה הביתה.

אני אוהבת אותך יותר משאי פעם אוהב
בבקשה, תראי לי את הדרך חזרה.
נכתב על ידי shnitz , 21/1/2009 02:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,643
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshnitz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shnitz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)