לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to my life!


בעיקר יומן אישי.... על החיים שלי בכללי... מקווה שתהנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

אז ככה.... הנה עדכון


טוב למי שלא מעודכן התגייסתי לפני 7 חודשים.... כן כן.... עוד חודש רב"ט... אני סמבצ"ית (סמלת מבצעים) בקריית שמונה.... בחטיבה 769 (כבוד).... למי שמכיר...  וכן... אני אחת מהחיילות הבודדות בארץ ששמחה בצבא איפה שהיא נמצאת ולא מתלוננת ( איך אפשר להתלונן כשאני 8 ימים בבסיס סגרו ו 6 ימים בבית??!!!) אני ממש שמחה איפה שאני כי האנשים שם מדהימים.... כי המקום ממש מגניב.... הוא ממש לא נראה כמו בסיס צבאי אלא יותר כמו כפר נופש עם נוף להרים של הצפון. אז איך אפשר להתלונן? אז ככה... במעט זמן שאני בצבא הספקתי לעבור קורס, כמה חדירות לארץ של חיזבאלונרים וכמובן גם מלחמה.... קשה... קשה מאוד... במיוחד כשאתה האיש השני ששומע על הפצועים ועל ההרוגים.... וזה ממש לא קל... תאמינו לי שאתם לא רוצהים לעבור את זה, אפילו לא המזוכיסטים שביניכם... חוצמזה שהכרתי אנשים מגניבים לאללה וממש כיף שם... קיבלתי לפני לא הרבה זמן זימונים לקורס קצינים... וכן... אני הולכת להייות קציצה!!!! אבל לא בזמן הקרוב.... יש עוד כמה חודשים.... מה עוד? לא הרבה... יש לי איי פוד חדש!!!! מגניב ממש.... וזהו... אז בינתיים אני מאחלת לכולכם חג שמח ושנה טובה ומתוקה מלאה באושר בריאות ואהבה... המון אהבה..... דבר שלי ממש חסר בזמן האחרון! אז תהנו המון !!!!

אוהבת תמיד....

 

נכתב על ידי , 24/9/2006 23:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת לצחוק?
לא.... ברור שכן! מי לא אוהב לצחוק?!!!!

האם את אוהבת לראות קומדיות? כמה את רואה בחודש?
אני רואה המון... אין לי שמץ כמה....

האם את אוהבת להצחיק, לספר בדיחות ולהיות ה"ליצן" של החבר’ה?
להצחיק ולספר בדיחות כן אבל הליצנית.... זה קשה.... אני לא ממש ליצנית ...

האם, לדעתך, הצחוק באמת בריא לבריאות, או שזו סתם המצאה?
בריא ועוד איך....

אם מישהו צוחק לידך האם תצחקי איתו, גם אם אין לך מושג על מה הוא צוחק?
אם הצחוק שלו מדבק אז כן.... ואם לא... אז גם... ברוב המקרים

מה הבדיחה המצחיקה האחרונה ששמעת? שתפי גם אותנו!
שתי נזירות הולכות בלילה לבד ברחוב.... לפתע הן שמות לב שאיש אחד עוקב אחריהם... אז אחת שואלת את השנייה... מה נעשה? מה לדעתך הוא רוצה? אז השנייה עונה לה.: מה נראה לך? הוא רוצה לאנוס אותנו.... אז הן החליטו להיפרד בדרך ולהיפגש במנזר... אז האיש התחיל לעקוב אחרי אחת מהן ... אחרי כמה דקות שניהן מגיעות למנזר ונזירה אחת שואלת את הנשייה "מה קרה? איך התחמקת ממנו אחרי שהוא רדף אחריך? מה עשית?"
אז השנייה עונה לה.... :
"ברגע ששמתי לב שהוא משיג אותי החלטתי לעצור ולהרים את השמלה"
"ומה הוא עשה"
"הוריד את המכנסיים כמובן"
"אלוהים!!! ומה קרה?"
" מה נראה לך? אישה עם חצאית למעלה רצה מהר יותר מאיש עם המכנסיים למטה"

אם מספרים לך בדיחה ממש מצחיקה מה עדיף לדעת,לצחוק צחוק מזויף, או לעשות פרצוף של "לא מצחיק"?
תלוי עד כמה הבדיחה לא מצחיקה... אם היא ממש דבילית....

מה את אוהבת יותר, לצחוק בגלל אחרים, או להצחיק אנשים אחרים?
לצחוק בגלל אחרים..... זה יותר קל

נכתב על ידי , 24/9/2006 23:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית חדש


עברנו דירה!!!! טוב כבר לפני איזה חודש.... אבל בכל מקרה.... זה היה באמצע המלחמה... ואני בהחלט יכולה להגיד שהייתי במלחמה.... אני משרתת בקריית שמונה ושם בהחלט הרגישו את המלחמה..... יום בלי הרעש של הקטיושות או בלי הרעש של הפגזים והתותחנים לא היה יום רגיל.... ואני לא מאחלת את זה לאף אחד.. זה ממש לא היה קל... אבל זהו נגמרה המחלמה ועל המחלמה אני אספר בפעם אחרת..... כי זה די ארוך.... בכל מקרה..... שתדעו שאני לא עזבתי סתם לא הייתי פה המון זמן....

אוהבת...

נכתב על ידי , 24/9/2006 18:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36

ICQ: 74946435 




182
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לan angel dreaming אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על an angel dreaming ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)