לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מממ...מאוד מעניין...מאוד!!

יום הולדת שמחAvatarכינוי:  בובספוג לנצח!

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט אחרון???


אני כותבת ומוחקת כותבת ושוב מוחקת.

כי מצד אחד בלוג זה של ילדה קטנה ועד כמה שהייתי רוצה להישאר כזאת אני חייבת להתבגר. אני רוצה שיקחו אותי קצת יותר ברצינות, ואם אני ילדה קטנה אי אפשר לקחת אותי ברצינות, ומה לעשות שילדותי מאוד בגיל שלי זה כבר אינפנטילי.

אז כן יש דברים שאפשר ומצחיק וכיף להיות בהם ילדה קטנה, אבל יש דברים שהם לא מועילים לי וסתם מפגרים כמו הבלוג הזה. הוא לא נותן לי כלום, כי זה לא איזה מקום שאני כותבת בו הכל ומבטאת את עצמי, אין לי בעיה לבטא את עצמי מול כולם ואני אפילו מעדיפה להגיד למי שצריך מאשר לפרסם אזה לכל העולם ואחותו באינטרנט שלכו תדעו למי זה מגיע.

מצד שני- אני אוהבת את הבלוג הזה אני כותבת פה דברים שמצחיקים אותי ואני נהנית בסך הכל לכתוב פה.

בקיצוווררר נחיה ונראה...בנתיייםםם אוהבת אותכם נשיקות

נכתב על ידי בובספוג לנצח! , 6/11/2007 18:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובספוג לנצח! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובספוג לנצח! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)