לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיר הירח


לשאולים יש זיכרון קצר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פנדורה


את סוגרת את הספר

על אצבעותיהן של המלים

הכרוכות סביב צווארך.

לא חשבת לרגע

על עצמת הלפיתה, על הציפורניים.

רצית לדעת הכל.

 

עכשיו ידבוק בך מוות,

ממתין אחרי הנקודה

בסופו של כל משפט.

 

החביאי דבקות-שתיקתך;

שלא ישאלו אותך למה.

לא חשבת לרגע

על חלומות-פרא, על ההשלכות.

רצית לדעת הכל,

 

עכשיו את יודעת.

נכתב על ידי אני היא בכל השמות , 31/12/2015 09:56   בקטגוריות אמנות, שירה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השביתה נגמרה


הארובות כופפו ראשן.

עשנן ירד לחצי התורן.

אנקצה צורמנית של תחילת עבודה

עברה כילדה בוכה

בין רבבות של אבאים זרים.

 

שרירי מתכת מכווצים

מיאנו

לחזור לתלם.

אלפי מסכים פקחו עיני מפלצת,

והחלו נוהמים ככלבים רעים.

 

ולמרות שהמריבה נדמה;

אנו חוזרים יום-יום עם חבלות

במפרקי הנשמה.

ולמרות שזה צורב בבטן;

צריך להלחים אותנו

חזרה לשגרה.

 

השביתה נגמרה.

נכתב על ידי אני היא בכל השמות , 30/4/2015 16:35   בקטגוריות אמנות, כלכלה- חברה, מחאה חברתית, שירה, פוליטיקה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיוט


אני מתאבלת על עצמי

כמו על מת.

אבל לא אולד מחדש-

משולחת רסן.

בגוף מרקיב אטפס

לאחוז בקצותיהן

של שאריות חיי,

אתמלא אבק

כדי להסתיר את הצחנה,

ואעמיד פנים

שכל זה רק חלום.

נכתב על ידי אני היא בכל השמות , 14/8/2014 16:14   בקטגוריות הפרעות אכילה, שירה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  אני היא בכל השמות

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני היא בכל השמות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני היא בכל השמות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)