לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

קצת תמונות מהאזור בו אני נמצא


 

סיימתי לעצב את הבלוג שלי. בינתיים לפחות. אני מרוצה. מרגיש קצת כמו ד"ר פרנקנשטיין.

אני נמצא במקום מדהים. מבחינה ויזואלית לפחות. וכדי לשתף אתכם בפלא, הביאותי מספר תמונות. האוניברסיטה בה אני לומד היא מהוותיקות בארה"ב. יש כאן בניינים בני יותר ממאה שנה לצד בניינים חדשים, והכל משתלב ביחד בצורה מהממת. השלכת שביקרה אותנו עד לפני שבוע הוסיפה יופי רב לסצינה. עכשיו הקור חודר העצמות הוא זה שמכתיב את הטון, והשלג בדרך. אך לא בידיים ריקות אקבל את השלג, אלא חמוש אהיה, בצעיף, כפפות ומחממי אוזניים. ואם תשרה עלי הרוח הטובה, ייתכן ואשרוד. אין לי מושג איך לקשר תמונות מהאינטרנט, אז אני מקווה שזה יצא כמו שצריך. מתנצל על שאני דורש מכם ללחוץ וכאלה... קודם כל תמונה אחת לזכר השלכת.

 

http://www.seas.upenn.edu/~roee/Posts/01/fall.JPG

 

עכשיו מגיעה התמונה היפה ביותר לדעתי. אחד הבניינים המפחידים בקמפוס, והעץ העירום אשר לפניו לא מוסיף להרגשה הטובה.

 

http://www.seas.upenn.edu/~roee/Posts/01/scaryhouse.JPG

 

זהו סתם עוד בניין יפה ואדום. מאוד מאוד אדום.

 

http://www.seas.upenn.edu/~roee/Posts/01/redhouse.JPG

 

תקליקו. שווה.

נכתב על ידי , 22/11/2003 03:05  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



57,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)