לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

צלע



מילון הגלישה הנתנייתי מגדיר:

 

 





 

צלע -
(1) חלק מהגל. לאחר השבירה הראשונית נוצר חלק בגל המכונה "צלע". זהו האזור אשר מרוחק כ-3 מטרים לערך מנקודת השבירה הנוכחית ונמצא בזווית של 25-60 מעלות. רוב תהליך הגלישה מבוצע בתחום אזור הצלע. דוגמאות שימוש: "יא תראה איזה צלע מושלמת יש על הגל הזה שמה, אה?"
(2) תרגיל בגלישה. התרגיל הבסיסי ביותר בגלישה (פרט ל-"ירידת דרופ" אשר לעתים אינו מוגדר כתרגיל). גולש אשר חותך לכיוון מסויים מנקודת השבירה מבצע "צלע". דוגמאות שימוש: "יאוואראדי איזה צלע דפקתי על הגל ההוא, משהו בן זונה!"
(3) חלק בגוף האדם. כלוב עצמות המגן על הלב והריאות. דוגמאות לשימוש: "נראה לי ששברתי צלע."
(הערות) צלע הוא התרגיל בו מתרחשות רוב הטרחות (ע"ע) אצל גולשים מתחילים.

.
.
.

טרחה -
(1) נפילה מהגלשן. מקורה של המילה הוא בשפה הטרבלסית (הניב הלובי המדובר בבירה, טריפולי) ופירושה "מכה". דוגמאות שימוש: "כוס אעמק איזה טרחה דפקתי!"
(2) מכה. משמעותה המקורית של המילה, אך פחות שכיחה. דוגמאות שימוש: "עוד פעם אחת אתה גונב לי גל אני מביא בך כזאת טרחה שאפילו אמא שלך לא תזהה את הפרצוף שיש עליך."

 

 






ביום שישי הייתי באימון ג'ודו. לא התאמנתי כבר כמעט שנה. כבר סיפרתי לכם בעבר מעט על קורותי כמדריך ג'ודו. אותם ילדים שגידלתי לפני שנים הפכו לגברים ועשו לי בית ספר כמו שאומרים אצלנו. ילדים בני 18 שאני מכיר מגיל 5 זרקו אותי כאילו הייתי בחורה (סתם מנסה להדליק את הפמיניסטיות), או כאילו הייתי הומו (סתם מנסה להדליק את הגאים).


בשורה התחתונה, זו רשימת המלאי:


1. שיפשופים מדממים בגב הרגל.
2. נקע קל בכתף.
3. מכות כחולות בכל הגוף.
4. צוואר תפוס.
5. עוד 5 ס"מ לאורך איבר המין שלי.
6. סנטר כואב.
7. שיפשופים באוזניים.
8. צלע שבורה.

 

אני אומר את זה שוב - שברתי צלע. כוס אעמק.

 

 

נכתב על ידי , 30/3/2004 22:46  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



57,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)