לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

blow



 


ביום חמישי שעבר הייתי במסיבה שאורגנה ע"י מקום העבודה של שותפתי. מועדון הלורנץ ביפו, מסיבה עם זמר מזרחי, משהו תופת. במקום כזה אני יכול באמת להרשים את הבחורות, אני הרי יודע את כל השירים בעל פה.


נכנסנו למועדון. כרווק מבוקש ומבקש ביצעתי נוהל סריקת כוסיות בטווח הנראה לעין. העיניים מתחילות בצד השמאלי של המועדון ונעות לאט לאט ימינה. מחפש בחורות אשר יוצרות קשר עין. העיניים נעצרות על בלונדינית חמודה המסתכלת עלי. אני עוצר לשנייה, עיני ננעלות על מבטה הכחול. גבר קשה להשגה שכמוני לא יכול להביט על נערה אחת זמן ממושך מדי ולכן עיני ממשיכות עד הקצה השני של המועדון, ובחזרה באיטיות. הבלונדינית החמודה עדיין מסתכלת עלי.


הלכתי לבאר לארגן לעצמי איזה צ'ייסר, הורדתיו אחר כבוד, וכשהסתובבתי חזרה לכיוון המסיבה מי עומדת מולי? נכון! הבלונדינית החמודה!


"אני מכירה אותך!" אמרה, "אתה geebor!"
מספר שניות של מחשבה.
"את רוני!" עניתי.
"יא, אני לא מאמינה שאתה זוכר!" ענתה.


ונעבור לסיפור אחר. בתיכון הייתה לי ידידה טובה שהייתה צמחונית. היא הייתה בעלת מבנה גוף אנורקטי משהו וסבלה מבעיות רפואיות שונות ומשונות כתוצאה מהשילוב של רזון וצמחונות - בעיות ברכיים, גב וכו'. יום אחד התקשרה אלי אותה הידידה, בוכיה. "הרופא אמר שאני חייבת להתחיל לאכול בשר, אין ברירה" אמרה לי, "אני רוצה שתיקח אותי לאכול בשר. בבקשה בבקשה בבקשה תבחר משהו שלא נראה כמו בשר". נדהמתי מהכבוד ומהאחריות שהוטלה על כתפי. וואו. בלי ציניות, פתאום הבנתי כמה הבחורה הזאת סומכת עלי. בחרתי לקחת אותה לקולומבוס בהרצליה (זה היה בשנת 97 כשקולומבוס עוד היו נחשבים לחידוש גדול). מסעדה זו נבחרה מכיוון שזכרתי שיש בה מנת פהיטה של נטחי עוף ובקר אותם מגלגל המזמין בתוך טורטיות עם כל מיני רטבים וסלטים. כך היא לא תראה את הבשר וגם תדע אם היא מעדיפה עוף או בקר. שני ינשופים במכה אחת. עשיתי את העבודה כמו שצריך והיא קרניבורית עד ימינו. הקשר שלי איתה התנתק לפני כמה שנים, הלכנו לכיוונים שונים.


רוני היא אחותה הקטנה.


בפעם האחרונה שראיתי את רוני היא הייתה בערך בכיתה ה', היום היא בת 20.


אז רקדנו ושתינו והיה מעולה. בחורה חמודה אש, נראית טוב, מצחיקה וצוחקת. "נו אז את רוצה לצאת איתי מתישהו?" שאלתי. "וואו, אני לא יודעת מה להגיד לך" ענתה. "זה מאוד קל" אמרתי, "כן". "יאללה בסבבה" אמרה. איזה מותק.


מחר אנחנו נפגשים. תגידו בהצלחה.


שכחתי לומר, היא חצוצרנית.

 

נכתב על ידי , 2/5/2004 13:05  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



57,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)