לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

מבחן הכדורגל, חומר מחשבה לנשים מודרניות


 

אזהרה - פוסט זה עומד להרגיז נשים רבות. הגברים שבקוראי - אנא תמכו בטיעוני.

 



אתמול בערב מתקשר אלי חבר. "הפגישה שלנו תתרחש ב-21:00, אתה מגיע נכון?". "אני אהיה שם חצי שעה" עניתי, "יש לי משהו חשוב ב-21:45". "עוד אחת מהבחורות שלך?" שאל החבר התמים. "לא, משחק כדורגל. הולנד-גרמניה". בקול נדהם שאל החבר "תגיד אתה מפגר? אתה מנפנף פגישה כל כך חשובה בשביל פאקינג משחק כדורגל??". "חשוב לי לראות את המשחק הזה. אני לא משנה את אורחות חיי, אתה לא זוכר את מבחן הכדורגל שלי?"....

 



מבחן הכדורגל

 



המילה החשובה ביותר בתחום מערכות היחסים והנשים באופן כללי אינה אהבה. אם אין אהבה אין על מה לדבר, ולכן הדבר החשוב באמת הוא סרטים. פליקולות בספרדית. בחורות שעושות סרטים (קרי בחורות פליקולטיביות) נפוצות כמו אבקת סוכר על סופגנייה בפסח (או שזה חנוכה? אני אף פעם לא זוכר). פליקולות משמידות מערכות יחסים יותר מתאונות דרכים. מבחן  הכדורגל הוא מדד לפיו אני שופט את רמת הפליקולטיביות של בת זוגי. (מקווה שהתרגלתם מהר: סרט = פליקולה)

 



אני אוהב כדורגל. מה לעשות, יודע שזה דבילי, מייצג חוסר אינטיליגנצייה, מעיד על אימפוטנצייה, ערסיות, אהדה לשפני סלע ומה שלא תרצו. אבל זה עושה לי את זה, וזה הדבר היחיד שמשנה. פעם היו פורומים בהם הייתי מתבייש בעובדה הזו. אנשים היו מרימים את אפם בתדהמה למשמע "אני אוהב כדורגל". בגרתי והחכמתי. בימינו אם מישהו מוריד מערכי על איזשהו דבר שאני עושה אני מיד פותח את הרוכסן ומשתין עליו. אני הולך בשבתות למשחקים של מכבי נתניה (ואמשיך ללכת למרות ירידתה לליגה השניה), ורואה מתי שיוצא לי. כדורגל אירופי, דרום אמריקאי, עולמי. הכדורגל רחוק מלהיות דבר "חשוב" בחיי, אך אני מאוד נהנה ממנו.


בחורות, והנה אני מסתכן באמירה מכלילה, בדרך כלל לא אוהבות לצפות בכדורגל. עם עובדה זו אין שום בעיה, הבעיה היא דרך ההתמודדות שלהן עם אהדת בני זוגן לתחום. מבחן הכדורגל רלוונטי רק תחת קיומם של שני תנאים - הגבר אוהב כדורגל, האישה לא.


ישנם שני תסריטים בהם המבחן מתרחש - הפשוט והמורכב.

 



התסריט הפשוט - אני הולך לחברים לראות כדורגל. לתסריט הפשוט יש שתי אפשרויות באופן כללי. אופצייה ראשונה:

 

"אני הולך היום בערב לצ'יקו לראות כדורגל עם החבר'ה." 

"אתה והכדורגל שלך... תהנה מאמי. אני כנראה אפגש עם צ'יקה לשתות קפה."

 

אופצייה שנייה:

 

"אני הולך היום בערב לצ'יקו לראות כדורגל עם החבר'ה." 

"אתה והכדורגל שלך... אתה רוצה שאני אבוא איתך?" 

"את שונאת כדורגל מאמי." 

"אבל אני רוצה להיות איתך." 

[אין לאן להתחמק. יודע שהיא תשב ותעשה פרצופים, שבסוף אני אלך מוקדם, שאקבל מבטי רחמים מהחברים שלי, אבל אי אפשר להגיד "לא מתאים לי שתבואי"] 

"אז בואי." 

"נראה לי שאתה לא רוצה שאני אבוא." 

[זהו, הלך עלי. אין לאן להתחמק.] 

"אני תמיד רוצה שתבואי איתי, פשוט נראה לי שסתם תסבלי שם." 

"כשאני איתך אני לא סובלת." 

[אוי ואבוי] 

"אז בואי איתי." 

"אבל נראה לי שאתה לא רוצה." 

[ס'אחתוק. וכך זה נמשך. אם אני הולך איתה אני אסבול שם, אם אני הולך בלעדיה אני אסבול אחורי זה. מבוי סתום.]

 

בחורה איתה אאלץ להתמודד עם האופצייה השנייה - לא אצליח לחיות איתה. הספייס מאוד חשוב לי. אבל כל זה בקטנה לעומת התסריט המורכב.




בתסריט המורכב זה בני הזוג חיים ביחד. בן הזוג מעוניין לראות משחק כדורגל בשעת ערב כלשהי. סתם ככה, לבד. שוב שתי אופציות באופן כללי. אופצייה ראשונה:

 

"יש היום בערב משחק שאני רוצה לראות." 

"אתה והכדורגל שלך... אני אקרא לי איזה ספר בינתיים."

 

אופצייה שנייה:

 

"יש היום בערב משחק שאני רוצה לראות." 

"סבבה." 

[משהו בטון שלה לא מוצא חן בעיניי.. שעת המשחק מגיעה, אני מעביר לערוץ הנכון. היא מתיישבת לידי, מתחילה לעשות לי נעים בעורף] 

"מאמי אני מה זה רוצה לראות את המשחק." 

"מה, [פאוזה] לא נעים לך?" 

[זהו, הלך עלי. כל תשובה הורסת לי את היומיים הקרובים.] 

"בטח שנעים לי." 

[הרע במיעוטו. מה שאני באמת רוצה להגיד זה "תני לראות את המשחק בשקט".] 

"אז מה הבעיה?" 

"הבעיה היא שאני מנסה להתרכז במשחק וזה קשה ככה."

 

"ואתה מעדיף לראות את המשחק מלהתפנק איתי?" 

 

[פה קבור הכלבלבתול... לפני שתמשיכו לקרוא, קראו את שאלתה של בת הזוג שוב ונתחו אותה לעומק. עם התובנה שלכם מהקריאה עד כה, נסו לחשוב על תשובות אפשריות לשאלה הזו, וכשתסיימו, נסו לנחש מה תהיה תשובתי.]


התשובה במהופך משמאל לימין:

"ימאמ דרפיהל ןמזה עיגה".

 



תגובה קיצונית מעט, אני יודע,  אבל המשפט "ואתה מעדיף לראות את המשחק מלהתפנק איתי?" טומן בחובו עולם ומלואו. הרי אני תמיד מעדיף סקס טוב על פני משחק כדורגל, אני לא אידיוט. הסיבה לקיומה של השאלה היא לא ההתעניינות הפשטנית של זוגתי בהשוואה הזו. זוגתי חייבת להוכיח לעצמה שאין דבר החשוב לי יותר ממנה, ומוכנה לפגוע בדברים האהובים עלי בדרך להוכחה הזו. זו דרך חיים שאני לא מוכן להתמודד איתה ביום יום. רק להבהיר - אני לא מדבר על אירוע חד פעמי אלא על סטייט-אוף-מיינד של חוסר ביטחון בקשר ממנו נובעים האירועים האלו.


אל תשאלי אותי אם אני לא מעדיף סקס על פני המשחק, פשוט תני לראות את המשחק בשקט. זה לא אומר שאני אוהב אותך פחות, זה לא אומר שאבדה תשוקתי אלייך, זה לא אומר שאני מעדיף כדורגל על פנייך. זה פשוט אומר שיש דברים שאני אוהב ואת לא, תני לי חופש בתחומים האלה.




בנות - קראו שוב את הפוסט הזה והפנימו אותו טוב טוב. יש לי חברים שחיים עם בחורות שעושות להם סרטים. אני מסתכל, מטמיע, חושב, ומבין שאלו זוגות שככל הנראה יפרדו אחרי ילד וחצי, או יותר גרוע - יחיו בסבל כל החיים.

 



[כמה קוראות איבדתי בעקבות פילוסופיית החיים השוביני-פשיסטית הזו?]

 

נכתב על ידי , 16/6/2004 13:22  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



57,245
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)