לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

רכבת השדים הפרטית שלי - הבלוג של geebor


הבלוגתול
כינוי: 

בן: 44

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

עדכונונצ'יקתול


 

שלום חברים

 

מזה זמן מה שלא עדכנתי. חיי עמוסים לעייפה בהרבה דברים חיוביים ואיני מוצא זמן להשקיע בבלוג האהוב שלי. להלן עדכון קצר.

 

נתחיל מהפחות משמעותי אל היותר משמעותי.

 

הישראוסקר בפתח ופיסטוק ביקש מהמועמדים לשלוח את קוראיהם להצביע. איני יודע מי רשם אותי לתחרות אך תודה רבה לו או לה, אני מאוד מוחמא. מי היה מנחש שאני, הבחור שאמו אמרה לו בנעוריו שלא יצא ממנו שום דבר, הגיע למועמדות בקטגוריית הבלוג השנון. הפוסט הזה אינו שנון כלל וכלל, תאלצו לסלוח לי על כך. לצורך שנינה אני זקוק ליכולת חשיבה, כרגע היא ממני והלאה.

 

פתחתי חברה עם כמה חברים טובים. סוג של הגשמת חלום. אנחנו יוצרים מוזיקה בצורה יוצאת דופן, חדשנית (אל תשאלו שאלות). זה מרתק, מאתגר, קשה ומטריף חושים באופן כללי. לצורך התחלת המיזם המדובר עזבתי את עבודתי בחברה מצויינת, ויתרתי על תנאים חלומיים ולקחתי סיכון עצום - כלכלי ואישי. אני מקווה שאגלה כי האינטואיציות שלי נכונות הן.

 

יש לי אהבה. אין לי מלים לתאר את האושר אשר מציף את חיי בימים אלו. בשבוע הבא היא עוברת לגור איתי. היא מבריקה, יפהפיה, שאפתנית, ועוד ועוד עוד. אה, כמעט שכחתי. הסקס. אוי אלוהים הסקס.

 

מתנצל על הלקוניות. אנא לכו להצביע. אתם לא חייבים להצביע לי, אבל אז אני אשבור לכם את הברכיים. זכרו - אני יודע את כתובת האימייל שלכם.

 

מבטיח להוכיח מחדש, ובקרוב, שאני אכן שנון.

 

בינתיים אני קופץ לסיני, שיהיה לכם כייף.

 

בברכת איי קראמבה,

אני.

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2004 22:43  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



57,244
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgeebor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על geebor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)