לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טימי טימ טימ *קק*


פפיייייייייפפפפפ *קק*.......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מעדכנת.........


שלום לכל האנושות החמודה שמבקרת בבלוגי...

 

אז מה קורה חבר'ה?!?!?!

 

וואלה אצלי הכל טוב..ראש השנה עכשיו והחופש הזה בא לי בטוב!!

 

די משעמם לי ולא מזמן קמתי..אז ככה חיטטתי קצת בבלוג שלי ואז ככה לפני שנה היינו בגרמניה:) וואו זה עבר כל כך מהר..

ולפני שנה השיר "אלה" נוצר(כן כן אנה..פיזדץ אה?!?!)

ולפני שנתיים בידיוק היינו בפסטיבל כרמיאל!!!!

וגם חגגנו את הזכייה שלנו בוולסטיט ושברנו מלא כוסות חחחחח והיה גשם והיה חרא!! וקישטנו אסלות עם פרחים!! חחחחחח

 

בזמן האחרון אני חולמת הרבה על "צעד וחצי"

וואלה אני לא אשקר..אני מתגעגעת לכל כך הרבה אנשים משם..

לכל ההופעות והלחץ,לשעות של קריעת תחת,ל"צעד וחצי" של המתנ"ס..להתנחל שם כל היום..

להתפגר עם יוסי וללכת לדפוק ביחד איתו מסטיקים ממכונות..

 

לפני כמה שבועות הייתי בבר מצווה של דוד ופגשתי שם מלא אנשים שלא ראיתי הרבה זמן.. בהתחלה לא רציתי ללכת.. לא יודעת למה..

בסוף החלטתי ללכת..

אעהאעהאעה פגשתי את גלינה!!!!!!!!!!! רק ביבילה הייתי חוזרת לחוג..היא פשוט בנדם מדהים.. אני אוהבת אותה כל כך!!!

 

טוב נו די.. נמעס לי לחפור על זה:P

 

 

אז איך עברו עליי השבועות האחרונים?

עובר סבבה..נכון שיש פסיכומטרי ונכון שיש לימודים ועבודה אבל אני לא מרגישה לחץ..אני חייה את חיי בסבבה..

 

התמכרתי לגרעינים בלעט!!

 

טוב די הפוסט הזה לא מתקדם לשום מקום אז אני אסיים אותו כאן!

ביי ביצ'ס..

ושימו לב-פוזט בלי תמונות.. הייתכן?

כן!! אני עצלנית ואין לי כוח להקטין תמונות..

 

נכתב על ידי , 1/10/2008 17:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 32

ICQ: 239841317 

תמונה




4,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטשקה קקשקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטשקה קקשקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)