לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

5/2006

כמה מילים על הפוסט האחרון, למה זה כל כך קיטש


 

כמה מילים על הפוסט הרומנטי האחרון שלי, הספור האחרון על קורה ג'ין בפריס, איך שמצאתי אותה איך שאיבדתי אותה ואיך שמצאתי אותה מחדש.

 

לא כל כך נוח לי עם הספור הזה. נכון הוא רומנטי להפליא אבל כל כך קיטשי. ממש הפי אנד סכריני.

אבל מה לעשות, זה מה שקרה בדיוק. אני נשבע.

אם הייתי צריך להמציא את הספור כמו סופר אמיתי, בחיים לא הייתי מסיים אותו בדרך כל כך קיטשית

זה נוגד את כל אמות המידה של טעם טוב באמנות שאני חושב שיש לי.

אבל לא יכולתי לסיים בדרך אחרת, כי זה מה שקרה.

אולי ניתן למצוא נסיבות מקלות לעודף הסכרניות בכך שרגע הפגישה המחודשת המאושר בפריס אולי היה מבחינה מסויימת הפי אנד אבל החיים לא נגמרו שם.... וגם לא מערכת היחסים עם קורה ג'ין...... ובסוף זה לא היה בכלל הפי אנד, כלל וכלל לא. אם אכתוב יום אחד את ההמשך יוכלו הקוראים לדעת מה קרה, ואם לא אז כתבתי את זה פה ובינתיים מי שרוצה המשך לאותם ימים רחוקים בפריס מוזמן לקרוא ספור שמבוסס על חוויות שקרו כמה ימים לאחר מכן וכבר פורסם בבלוג שלי מזמן ( ולדעתי היה ראוי ליותר קוראים, אבל אולי עתה כשמתחילים להכיר אותי יותר......ספור על מקריות ורז  בכיכר ועל נס שנעשה לי. זהו לדעתי הספור הטוב ביותר שכתבתי ואם אפרסם באמת פעם ספור ( ולא רק בבלוג) נראה לי שזה יהיה הספור הראשון

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/5/2006 12:40  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/5/2006 09:05



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)