לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

5/2006

חלום בלהות וירטואלי של סירוס עצמי


בחלום שלי אני נשאב יותר ויותר אל העולם הוירטואלי. העולם הזה מתחיל להיות ממשי יותר ויותר וכל פעם שאני חוזר ממנו לחיים האמיתים , הכל מסביב נראה כה אפור וסתמי.

שוב ושוב כשאני משוטט בעולם הוירטואלי  שלי ( ולעיתים גם בעולמות וירטואלים של אנשים אחרים) אני נתקל בזיין שלי. הוא מעצבן אותי, אני רוצה לכתוב על דברים אחרים.  אני רוצה למחוק את הזיין שלי מהעולם הוירטואלי.  איני מוכן למחוק אותו לחלוטין, למרות הכל הוא יקר לי, אבל אני רוצה הפוגה ממנו לזמן מה.  אני  רוצה  לחלום חלומות מסוג שונה, לזכור מחדש חיים אחרים. כיוון שכך, אני מחליט להוציא אותו לזמן מה מהמחשב, מגלריית הקסמים הוירטואלית שבה אני מפליג  בשבועות האחרונים ,במסע קסמים שלוקח אותי כל פעם למחזות רחוקים יותר, בזמן, במרחב, בתודעה.

 

אני שם את העכבר על סימן המספריים  שבסרגל הכלים ומוציא אותו משם.  עכשיו יש לו קיום רק בתוך קרבי המחשב, בתוך הלימבו של האותות האלקטרונים האינסופי. עכשיו הוא יפריע לי פחות.

אי אפשר להשאיר אותו שם בין מליוני הניצוצות החשמלים צריך להניח אותו באיזה מקום. אני עושה פעולת "הדבק" פתאום הזיין שלי קופץ אלי לתוך המציאות האחרת, המציאות שמחוץ לוירטואליה.  הזיין שלי נופל מהמסך אל השולחן ומתחיל לפרפר על השולחן. אני מביט בו בבעתה. ועכשיו? מה עושים עכשיו ?  אי אפשר להשאיר אותו על השולחן.  קצת משונה להסתכל על הזיין שלי מנקודת מבט כזו?  הזיין שלי נראה כמו נקניק מאורך , תפוח, עורקיו בולטים, פועמים, העטרת שבראשו מבהיקה. היכן אפשר להסתיר אותו? אני נוטל אותו בידי והוא ממשיך לפרפר. איזה הרגשה משונה, הזיין שלי קר וחלק אבל כשאני נוגע בו אני מרגיש  כאלו נגעתי  במוט ברזל מלובן. קשה לי להחזיק בו והוא ממשיך לפרפר. אני מכניס אותו לאחת המגרות אבל הזיין שלי במגירה, עושה קולות מחאה , מפרפר  כדג שחוט בתוך המגירה ומתנגש בדפנותיה. מישהו עוד יכול לשמוע אותו. אני נכנס ללחץ , פותח את המגירה . הפעם איני ממש מחזיק בו בידי אלא עוטף אותו בנייר מגבת . אני לוקח אותו לשירותים, זורק אותו לאסלה ומדיח את המיים. הזיין שלי נעלם.

אני נבהל פתאום, מה עשיתי? ועכשיו? איך אמצא אותו שוב?

 

אני רץ מבוהל למחשב וממהר ללחוץ  על האייקון של "הדבק" . אולי הוא יופיע  עוד פעם?  כלום  לא קורה. אני לוחץ שוב ושוב בהיסטריה.  שום דבר לא נופל מהמחשב לשולחן.

פתאום אני מרגיש הרגשה משונה, אני נוגע בחלצי, אין שם כלום. נעלם! הזיין נעלם! אין  לי זיין! הזיין הוירטואלי שלי, שנעלם במעמקי האסלה,  לקח איתו גם את הזיין האמיתי. ואולי הזיין הוירטואלי שלי היה דווקא הוא הזיין האמיתי?  ואולי אף פעם לא היה לי זיין אמיתי אלא רק זיין וירטואלי?  או אולי היה לזיין שלי קיום רק כל עוד הוא היה קיים  גם בוירטואליה, בפנטסיה, בזכרון, במחוזות החלום?

 

אני מתעורר בבעתה רועד, זיעה קרה בכל גופי. אני נוגע בחלצי. . האם  הוא עדיין שם...?.

 

 

 

נכתב על ידי , 13/5/2006 20:28   בקטגוריות מחשבות  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תגית ב-5/4/2008 18:42



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)