לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2006

רגע - אישה


רגע - אישה

 

ישבתי מולה במטבח ביתה ושתיתי קפה.

 

הילדים הקטנים  שלה שיחקו בחדר הסמוך,   נכנסו מידי פעם וביקשו תשומת לב. הבטתי בה. אישה,  צעד קפיצי של פנתר דרוך, משהו בהילוכה  גברי כמעט. אצבעות של פועלת, ללא טבעות או ציפורניים צבועות . שיער ששיבה זרקה בו, פנים בלי איפור.

והרגשתי שהיא  יפה בעיני. כי היה משהו בחיוך שלה בעיניים, שהיה בו  איזה כח חיות מלא אנרגיה, זיק של אש בעיניים. מבע רגיש שמוביל למחוזות חלום רחוקים , אינטלגנציה עמוקה .

ודיברנו רק מעט. לא יכלנו לדבר ממש ,הילדים הפריעו כל העת. אבל אולי המילה "הפריעו " ,אינה במקומה, כי כשהם התרפקו אליה, היא הביטה בהם במבט מלא אור וחיבקה אותם שוב ושוב, כאלו היו גורי חתולים. ואני הסתכלתי עליה -  כל כך אישה, כל כך אם, וראיתי איך היא גדלה,  איך היא מתעצמת, כשהיא מתחברת בנהרה של צחוק עם ילדיה  ולהבות של אש משתרגות ממנה בחיבוקי אהבתה, וכמה ניצוצות אף מגיעים אלי  ועוטפים גם   אותי.

 

לא שכבנו, גם לא הרגשתי צורך לשכב עימה.  לא הרגשתי תשוקה מתגברת, קורים של אנרגיה מינית הנטווים ביננו. זה לא קרה הפעם וזה לא היה צריך לקרות. הפעם היינו  במחוזות של רוגע מלטף, במרחבים  של חיבה.

 

רק לפני שבוע הייתי בתוכה והרגשתי לרגע שנשמתי רועדת באשליה של חדווה עילאית ולא רציתי שהרגע הזה יגמר לעולם. ואחר כך היינו באותו מטבח והיא ישבה באותו כיסא ועישנה סיגריה , בשמלה קצרה ורגליה כפופות על הכסא ושפתי ערוותה חשופים וגלויים ואם הייתי יכול', הייתי שוכב איתה אז שוב, רוכן מעליה על שולחן המטבח ונשרף עימה בתשוקתי.

 

ואחר כך כל אחד התפוגג לתוך חייו. אני  שקעתי שוב אל  מערבולות חיי העגומות  והסבוכות והיא חזרה לדהרתה המתמשכת לעבר ריגושים חזקים יותר, חוויות  קצה אחרות , גברים חדשים. חיה את הרגע כל העת ולא נעצרת אף פעם ,  כדי לשאול ועכשיו?  היכן אני נמצאת? ואולי היא כן שואלת ,אבל אני איני שם כדי למצוא יחד עימה את התשובות וספק  אם אהיה שם  אי  פעם באמת.

ונפרדנו בחיבוק חרישי. רגע של שקט משותף. של שתיקה. של קירבת נפש.

ואני ידעתי שעוד אהיה שם שוב, בתוך החיבוק השקט הזה   גם אם אנו מפליגים, אני והיא, כל אחד בנתיבי קסם אחרים ולכן כנראה לא נוכל להפליג לעולם באותה סירה. אבל הגלים שלנו הם אותם גלים והקצף המתערבל שלהם מעיף אלינו את אותם רסיסים ואנו קולעים רסיסי גלים אלה במחרוזת של ערגונות משותפת . רסיסי ערפל שנוגעים לא נוגעים בנשמתנו. איזה רז. הד לנשמת  ים אחר . ים שאולי הוא שם ואולי הוא לא שם ואולי הוא לא יהיה לעולם.

ועכשיו נותר הזכרון. זכרון של רגע. הרף עיין  של תחושת יחד. מציאות? אשליה?

מה זה חשוב....

 רגע אחד שבו  נדמה שהחיים הם משהו אמיתי.....

 

נכתב על ידי , 28/10/2006 01:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/1/2009 17:04



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)