לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

2/2007

הלילה ראיתי אותה במסנג'ר וליבי החסיר פעימה


הלילה ראיתי אותה במסנג'ר וליבי החסיר פעימה

 

הלילה ראיתי אותה פתאום במסנג'ר

אף פעם היא לא במסנג'ר

שנים שהשם שלה ברשימת הקשר שלי ואף פעם היא לא נכנסה לצטט

והיום היא נכנסה פתאום

וכשראיתי אותה, שוב החסיר ליבי פעימה

אותה

את האהובה הוירטואלית הברזילאית שלי

האהובה שמעולם לא נפגשה איתי ממש ( כמעט....)

הקשר הכי משונה, הכי אחר שהיה לי

אחות הנפש התאומה שלי

ארבע וחצי  שנים הייתה האישה שהכי אהבתי מימי

אני בבואנוס איירס

והיא אלפי ק"מ צפונה , בקוריטיבה בדרום ברזיל.

ורק את מילותיה הכרתי

ואת קולה...

ומעולם לא נשקתי אפילו את שפתיה...

יום אחד אכתוב  עליה  אולי ספור....

אם יהיה לי אומץ.

 

לא האמנתי שזו באמת היא, שמחתי כל כך לראות את שמה מנצנץ

בכתום על המסך

החלפנו  שלושה משפטים  , אולי ארבעה

סיפרתי לה בקיצור,  על מציאות חיי המטורפת היום

ופתאום היא נעלמה לה שוב....

הותירה מסך ריק....

 בורחת כמו שתמיד ברחה....

 

במקום כלשהוא, במציאות פיסית רחוקה

היא ממשיכה את חייה

קורים בחייה כל מיני דברים

היא כנראה אמיתית.

אך חייה שלה

וחיי שלי

לא ישיקו זה לזה אף פעם

רק במחשבות

ובחלומות

או בחיים אחרים...

חיים שיכלו אולי להיות לנו

אבל כנראה כבר לא יהיו  לעולם

 

נכתב על ידי , 1/2/2007 00:47  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-14/2/2007 00:22



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)