לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

7/2007

פנינים של מוסיקה שהן אני...


כמה פנינים, בעיקר של מוסיקה.

כמה פנינים שבמידה  רבה  הן אני.

חלקן הופיעו בבלוג שלי בשנתיים האחרונות

וחלקן מופיעות בפעם הראשונה.

(אפשר רק לשמוע  ( ולראות) את הקטעים, ואפשר גם לקרוא מה כתבתי עליהם אז בזמנו.)

 

קטע פסנתר  לירי    Erik Satie gymnopédie 

 

דז'אנגו רינהארדט  - סרט נדיר מ-1936

וכמה מחשבות שלי על דז'אנגו ריינהארדט - מוצרט צועני

 

ואם כבר מוצארט,  אז הנה אחד הקטעים המרטיטים ביותר שהוא חיבר

הפרק השני מהקונצ'רטו לפנסתר מס 20 ברשימת קיכל 466

 

קאמרון דה לה איסלה - זמר הפלמנקו שנשמתו מעונה סובלת ואהבתו עזה

וזה מה שכתבתי עליו - מחשבות אנדלוסיות

 

אסטור פיאזולה   Adios Nonino

וזה מה שכתבתי על פיאזולה

 

מריה בטאניה וגל קוסטה Sonho Meu

יש לשיר הזה ולגל קוסטה ולמריה בטאניה ביצועים יפים מהביצוע הזה שצולם בהופעה חיה אבל זהו אחד השירים הברזילאים שהכי מרגשים  אותי. את ההקלטה המקורית שהיא יפה יותר מהקטע של ההופעה החיה , אפשר לשמוע בקטע הוידאו הקיטשי שהכין גבר  ברזילאי מאוהב  ..

ושם אני מספר איך ומתי שמעתי את השיר הזה  בפעם הראשונה ( אז גם היו לי הרבה קוראות...(((:   )  ושם גם אפשר לראות את מילות השיר ואת תרגומן לעברית.

 

קאיטנו ולוזו   שר את שיר האהבה שלו לאדמה ולאישה אהובה  Terra  

 

צ'ט בייקר שר  Time after time

 

אגברטו ג'יזמונטי ב-    Magico

 

והנה משהו שכתבתי פעם על מפגש או כמעט מפגש שהיה לי עם צ'אט בייקר ועם אגברטו גיסמונטי

 

 

הסרט קזאבלנקה, הסצנה הכי רומנטית עצובה שאני מכיר, השיר הכי עצוב

 

As time goes by לראות את הסצנה הזו ולהזיל דימעה.....

 

והנה שוב השיר והפעם מלווה במבחר קטעים מהסרט

 

 וכמה מחשבות שלי  על הסרט ועל הדלתות המסתובבות של החיים

 

 

ויש עוד כל כך הרבה פנינים של מוסיקה.... אבל נסתפק באלה היום...

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2007 16:23   בקטגוריות מוסיקה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ר. ב-22/6/2008 16:59



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)