לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

היא הייתה נערה מפלסטיק (1) - סוף סוף ספור ....


היא הייתה נערה מפלסטיק

 

בתקופה שטיילתי בדרום אמריקה הייתי עושה עגילים ומחרוזות ומוכר אותם בחופים, בקמפוסים בבתי הקפה. Hipi Artesano , כך קוראים לאמני הרחוב האלה בספרדית. היה לי שיער בלונדיני ארוך, הייתי לבוש כהיפי, ווסט צבעוני , צמידים על הידיים, מחרוזת עם קמע על הצוואר, הייתה תקופה שהיה לי קוף קטן ובזמן שהייתי מוכר, הקוף היה יושב  על כתפי ועושה פרצופים לאנשים ( והיום אני כזה איש אפור ומרובע בחליפה ועניבה...) . היה לי אז מנהג: פעם ביום לפחות, הייתי נותן למישהי זוג עגילים או מחרוזת במתנה. בימים בהם הייתי מוכר  היו מתבוננות בקופסת התכשיטים שלי הרבה בחורות. חלק היו קונות, אחרות היו רק מתבוננות והולכות.  לפעמים הייתי מקבל מחמאות על עבודותי היפות, על הכשרון שלי, על כך שהסגנון שלי אחר. פעמים רבות  היה קורה  שצעירה נלבבת חיננית, שהייתה מתלהבת מעבודותי אבל  הייתה מביעה צער על שאין לה כסף ועל כן אינה יכולה לקנות מתכשיטי, למרות שהייתה רוצה מאוד, ולכן פעם ביום -  הייתי משמח מישהי ונותן לה משהו במתנה. החיוך הרחב, העיניים שהיו מלאות באור ובהכרת תודה, פשוט היו עושות לי את היום.

בדרך כלל, כמעט תמיד, הבחורה הייתה מודה לי נרגשת ואז הייתה הולכת ויותר לא הייתי רואה אותה אף פעם אם כי,  היו כמה פעמים שהבחורה חזרה בימים אחרים או שהיתה מתחילה איתי בשיחה...

 

כאשר חזרתי לישראל המשכתי למכור את תכשיטי, בעיקר באוניברסיטה. בהתחלה רציתי להמשיך במנהג הזה ולתת כל יום מתנה למישהי אבל מהר מאוד הפסקתי. עם הישראליות זה פשוט לא הלך: היו נשים ישראליות חמודות שהתלהבו מתכשיטי אבל כאשר הייתי מפתיע אותן פתאום, מוציא זוג עגילים מתיבת התצוגה ואומר לבחורה:

" קחי בשבילך, מתנה", הבחורה הייתה נסגרת פתאום, מתבוננת בי במבט חשדני ופשוט מסרבת לקבל...

אני חושב שלא הייתה ישראלית אחת שהסכימה. ככה זה, אנחנו הישראלים עם חשדן עם גנים של סוחרים שעושים כל הזמן חשבונות...כשהייתי מציע את מתנתי, הבחורות הישראליות ההן היו בטח חושבות: לא ייתכן שהוא נותן לי מתנה סתם כך, בטח יש לו אג'נדה נסתרת. אם הוא נותן לי מתנה עכשיו, אחר כך  אני בטח אשלם על זה כפל כפליים.... וכו' וכו'....

אז הפסקתי לתת מתנות סתם כך לנשים ישראליות שלא הכרתי

ואחר כך גם הפסקתי לעשות עגילים,

אבל אני בכלל רציתי לכתוב היום על ספור שהיה לי עם נערה מפלסטיק בדרום אמריקה אבל הרשומה הזו מתחילה להתארך ועל כן אפסיק פה ואספר את הספור הזה בפעם הבאה.

 

המשך יבוא

 

 

(זה לא אני ואלה לא התכשיטים שלי אבל ככה זה היה נראה בערך, אם כי הייתי נייד יותר, רק תיבת תצוגה אחת)

נכתב על ידי , 27/12/2007 10:25   בקטגוריות לוטש העינבר, ספורים שהיו באמת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערגה ב-28/12/2007 13:25



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)