לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

כבישים - יום מטורף


בזמן האחרון אני כל הזמן בכבישים

נוהג ונוהג ונוהג וגומע אלפי קילומטרים

אתמול היה לי יום  ארוך וקשה במיוחד

יצאתי ב-0645 מירושלים לאיזור השרון לפעילות בבית הספר של הבת  הקטנה שלי

ואחר כך צעדתי כשעה עם המטפל שלי בפרדסים והייתה לנו שיחה מצויינת

ואחרי הצהריים היו לי שיחות מאוד טובות עם ילדי

ובערב כבר כל המערכת שלי הייתה  כבר מלאה באדרנלין

מרוב שיחות משמעותיות.

לא רציתי לחזור לירושלים סתם כך,

אז בסופו של דבר

עוד הספקתי לשוחח בטלפון מהאוטו עם ידידת נפש

ולשמוע ממנה סיפור הזוי ומטורף לחלוטין

שממש גרם לבני מעי להתהפך

משהו שקשור לאביה של אותה ידידה

 ואחרי שטעיתי מעט בדרך והגעתי למחסום ארז

הייתה לי  ארוחת ערב מענינת בבאר שבע

ואחר כך עברתי דרך נתיבות

 ובאמצע הלילה  חזרתי  לירושלים

וכדי לא להרדם הייתה לי עוד שיחת טלפון

עם מישהי שכל שיחה עימה היא הזוייה לחלוטין

אבל אתמול הייתה לנו דווקא שיחה נחמדה לשם שינוי

יום מטורף.

 

ואחרי ימים כאלה האם זה מפליא שלא נשארות לי אנרגיות כדי לכתוב איזה מאמר מקצועי שאני חייב בשביל העבודה? ושאני מותש פיסית ונפשית?

 

מחר בלילה

אהיה במטוס  בדרך למקום קר מאוד מאוד מאוד

נוסע להרי הקווקז

לעשרה ימים

ולא בשביל טיול......

אבל לא יזיק לי פסק זמן

בלי מחשב

בלי כתיבה

ובעיקר בלי זכרונות.

 

נכתב על ידי , 29/12/2007 15:33   בקטגוריות מחשבות, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנננה ב-31/12/2007 19:48



27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)