לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אחרי שנה - מחשבות שכתבתי אז על נביא הפוסט מודרניזם וגם על רגעים של תשוקה עם אישה


 

לפני שנה ב-25 למרץ כתבתי את הקטע הזה. באותו שבוע נפטר הוגה הדיעות הצרפתי החשוב ז'אן בודריאר. זכיתי להכירו אישית וכשקראתי בעיתון שנפטר, ניסיתי להיזכר בו.

באותו שבוע גם הסתיימה מערכת יחסים משמעותית מאוד בחיי. מערכת יחסים שאולי הייתה אהבה מסויימת ואולי הייתה הזיה ופאטה מורגנה  ואולי הייתה רק  ריגושים אבל כנראה  שהעוצמות שהיו שם, היו שם באמת והיו אמיתיות.

 

בקטע שכתבתי אז לפני שנה, התערבבו בי המחשבות על משנתו של בודריאר, שכתב כל כך הרבה על פוסט מודרניזם ועל הפער בין המציאות לדימויי המציאות, ובין המחשבות על אותה אישה שיצאה אז  בפתאומיות כזו מחיי.

 

וגם השבוע אני שוב בסחרחורת של מחשבות, בגלל אנשים אחרים  שהפעם אני יוצא בפתאומיות מחייהם....

 

מחשבות  על מה שהיה ומה שלא היה ומה שאולי היה יכול להיות.... אם רק.... ואולי....

ומנסה להיזכר במילים

 

ומעדיף להיזכר בתחושות....

 

 ניצוצות של הזית מציאות, זכרונות, השבוע נפטר ז'אן בודריאר

 

 

 

 

נקודות אור אלקטרוניות מרצדות על מסך

ניצוצות של חשמל

קטעי זכרונות שבורים

הזיות, פנטסיות. משהו שהיה. משהו שיהיה

במציאות, בחלום ..

 

 

השבוע הלך לעולמו הוגה הדעות הצרפתי החשוב ז'אן בודריאר.

בודרייאר פיתח תאוריה מסובכת פוסט מודרניסטית שהביאה עד אבסורדום תיאוריות של ניתוח שפה,  של מציאות ומיבנים חברתים ובעיקר של מקומה של התקשורת בחיים המודרנים.

 

 בודריאיר תיאר אנושות של סוף המאה העשרים. מציאות של מסך טלויזיה, של מניפולציות של קשרים בין אישים מנוכרים, של ארועים היסטורים המתנהלים  בעיקר על  מסך הטלויזיה .  ארועים שמתנהלים שם יותר ממה שהם מתרחשים במציאות.  עולם מדומיין שהופך  באמצעי התקשורת לכאלו אמיתי ואלו בעולם האמיתי  ( ומה זה בעצם העולם האמיתי? ) היחסים בין אנשים הופכים למנוכרים יותר ויותר.

 

בודרייאר כתב בן השאר באחת המסות המפורסמות שלו,  על מלחמת המפרץ ,מלחמה  שמתנהלת על מסכים דיגטילים, מלחמה שכאלו לא קיימת באמת, במדבר היבש הנורא כאלו אין שם  באמת אנשים הזועקים מכאב....

מלחמה שמתרחשת ומתפתחת לה בעולם התקשורתי ,  בעולם הוירטואלי כמעט אפשר לומר.

 

אלא שהחיילים העיראקים שמתו אז, מתו מוות אמיתי מאוד והשלדים שלהם שהתייבשו תחת שמש המדבר הקופחת, הפכו מזמן לאבק פורח, גם הנשים שלהם עדיין מתגעגעות אליהם לפעמים, מנסות אולי להמציא אותם בדמיונם כמו שמישהו אחר המציא את מותם על המסכים.

 

גם בודרייאר, שכתב מילים הרבה ,הופך עכשיו  לאפר דק פורח לרימה ותולעים ועתה נותרו ממנו רק אותיות מרצדות, מחשבות, מודלים מסובכים, תובנות שאינן מובילות לשום  מקום...

 

פוסט מודרניזם קיצוני שבו כבר לא ברור   מהי המציאות ומהי המניפולציה של המציאות ומהי ההזיה של המציאות ומהו החלום....

 

ונזכרתי שפעם ישבתי כמה שעות מול בודרייאר  כן, עם  אותו בודרייאר, האיש האמיתי,  ליד שולחן במסעדה  אמיתית של אוכל אמיתי בביסטרו פריסאי, ושוחחנו ואמרנו ( בעיקר הוא אבל גם אני ) משפטים מאוד חכמים, והיתה כאלו אינטראקציה של שיחה ,כאלו משהו באמת נטווה ביננו באותו שבריר של רגע, אולי אפילו רעיון משותף. לרגע נדמה היה שהתודעה שלי והתודעה של בודרייאר היו תודעה אחת, מאוחדת סביב ניצוץ של תובנה של רעיון משותף.

 

אבל עתה כשאני נזכר באותה ארוחה, איני זוכר מה היו מילותיו ומה אמרתי אני.

כל שאני זוכר זה , מפית לבנה תלויה על צווארו, את השערות הרבות שביצבצו מאזניו וכתם כתום של מרק דלעת שנשפך על חולצתו.

 

 כן, זה  מה שאני זוכר מבודרייאר,  כתם של דלעת כתום על חולצה לבנה. זה מה שעולה באסוציאציה בדמיוני עכשיו, כשאני כותב  על בודרייאר , כשאני כותב על ההוגה הדגול,  כותב על מי ששינה דרכי מחשבות של רבים. הנביא הזועם של הפוסט מודרניות  שצייר באור קודר את הניכור והריקנות של החיים בעולם הטכנולוגי. כל שאני זוכר זה כתם של דלעת, אפילו בחיוכו  של בודרייאר איני מצליח להיזכר ואני יודע שהוא חייך לא מעט באותה ארוחה, כי רוחנו הייה טובה עלינו ושתינו בקבוק של יין טוב.ועכשיו אני נזכר בטעמו של אותו יין  ודווקא הוא מתגלגל לו בעפיצות על לשוני...

 

 

( אוקי חיפשתי באינטרנט תמונה של בודריאר ואכן מצאתי כמובן, ועכשיו אני יכול להיזכר בפניו)

 

אני חושב שאם מישהו היה שואל אותי במה תבחר:

 

בעוד שיחה מרתקת, שנונה, רבת תובנות, רבת גילויים, עם ניצוצות של גאוניות . בשיחה של פעם בחיים. בעוד שיחה עם בודרייר

 

או להתעלס באהבים עם אישה חושנית שעורה קטיפתי למגע וחיקה לוהט מתאווה

 

אין לי ספק שהייתי בוחר באישה

 

עובדה, הייתי עם בודרייר ואיני זוכר ממילותיו דבר. אני זוכר  רק את כתם הדלעת שעל חולצתו ,

 

אבל אני זוכר באופן החי ביותר,  את כל רגעי העונג שהיו לי בחיי עם אישה.

 

והנה מיליים שכתבתי פעם על בלבול התחומים הזה בין מציאות,  מיניות, דימויי מציאות, וירטואליה, הזיות פנטסיה וחלום....

 

כאשר היה לי פעם  חלום בלהות וירטואלי של סירוס עצמי

 

 

נכתב על ידי , 25/3/2008 17:25   בקטגוריות הרהורים על סקס, מחשבות, מחשבות על גברי, ספורים שהיו באמת, על עולם הוירטואליה, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רמה ב-6/6/2008 12:26
 



פאטה מורגנה, מעיין


מתוך ספר ירמיהו פרק ב'

 

 

 (כג) אֵיךְ תֹּאמְרִי לֹא נִטְמֵאתִי אַחֲרֵי הַבְּעָלִים לֹא הָלַכְתִּי רְאִי דַרְכֵּךְ בַּגַּיְא דְּעִי מֶה עָשִׂית בִּכְרָה קַלָּה מְשָׂרֶכֶת דְּרָכֶיהָ:

(כד) פֶּרֶה לִמֻּד מִדְבָּר בְּאַוַּת <נפשו> נַפְשָׁהּ שָׁאֲפָה רוּחַ תַּאֲנָתָהּ מִי יְשִׁיבֶנָּה כָּל מְבַקְשֶׁיהָ לֹא יִיעָפוּ בְּחָדְשָׁהּ יִמְצָאוּנְהָ:

(כה) מִנְעִי רַגְלֵךְ מִיָּחֵף <וגורנך> וּגְרוֹנֵךְ מִצִּמְאָה וַתֹּאמְרִי נוֹאָשׁ לוֹא כִּי אָהַבְתִּי זָרִים וְאַחֲרֵיהֶם אֵלֵךְ:

 

 

אילה - יונה וולך
==========

בנקיק נסתר בצוקים
אילה שותה מים
מה לי ולה
אלא צוקי לבי
אלא מעיין חיי
אלא נסתר
אילה
מה לי ולה
אלא אהבתי

נכתב על ידי , 18/9/2007 15:16   בקטגוריות מחשבות על גברי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-19/9/2007 00:08
 



געגועים ללורנצה געגועים ללילית


 

 

פעם לפני שנים, לפני הרבה שנים, כתבתי טקסט מנוכר בבית קפה במדריד, בקפה בארביירי, ברובע לאבה פייה, זה היה ב-1984, באמת לפני הרבה שנים.

כמה שבועות קודם לכן פגשתי את לורנצה האיטלקיה בקואימברה בפורטוגל . כתבתי על כך באותו לילה בקפה בארביירי. וזה מה שכתבתי עליה אז:

 

"כך היו הדברים לפני כמה שבועות כשפגשתי את לורנצה. כבר אז ידעתי שזהו מאורע חשוב בחיי שמן הראוי לו שייכתב. לורנצה – לילית,  אותה פגשתי בקואימברה בפורטוגל. היום איבדתי את הטבעת שהיא נתנה לי, גם את כתובתה המדוייקת  ונשארתי ללא סימנים לקיומה של האישה הארצית – לורנצה. רק הזכרון נשאר ממנה, רק  הפנטזיה, טביעת אצבעותיה בדמיוני, מהות הנשיות, אישה שהיא לילית. לילית איתה ביליתי לילה של אהבה מושלמת בעיר קואימברה. עיר שגם היא הפכה לפנטזיה – מציאות מאגית בעבר הרחוק של מלחמות במוסלמים, לפני היות ליסבון לבירה. עיר שכבר בימי הביניים הייתה בה אוניברסיטה. עיר של מלומדים כבדי ארשת וארוכי גלימות הגוחנים בספריות אפילות על כתבי יד עבשים.  עיר של סוחרים יהודים, של תהילת עבר שנגוז, עליו מתרפקים בשירים במרתפי הפאדו, עם כוס יין ירוק ליד שולחן כבד שרים בעצב יחד עם הזמרת כבדת הבשר, שלבושה שחור ועיניה נוגות -  Coimbra ainda Capital(קואימברה עדיין עיר הבירה) קואימברה עיר בירה של עבר ערפילי. בהווה שלי שגם הוא כבר הפך לעבר, קואימברה היא בירה במחוז האהבות הפרטיות שלי. המקום בו אהבתי את לילית."

 

הלילה נזכרתי בה שוב בלורנצה, אחת משלוש  נשים שפגשתי בחיי שבאמת היו לילית.

אז הנה הספור כפי שהיה באמת, או כפי שאני זוכר אותו .  ואולי כפי שאני ממציא אותו? – האם אפשר להבדיל, אחרי כל כך הרבה שנים מה באמת קרה ומה אנו ממציאים בדמיוננו?

 

 

 

לילית בליל ירח כסוף

 

באותו לילה הייתי כל כך עייף. כל היום נסענו. בבוקר עוד היינו בסלמנקה  ואחר כך  נסענו בתוך שדות ארוכים שבהם רעו פרים שחורים גדולים  עד שעברנו את הגבול ונכנסנו לפורטוגל. בערב התמקמנו לנו במלון מחורבן בקואימברה. מלון דהוי מאובק אבוד בתוך ערפילי הלילה. הייתי עייף, כל כך עייף, אבל הנהג של הטיול שהדרכתי, קרלוס, היה עצבני וכעס עליי. היה לו אף מעונקל נשרי והוא היה גבוה ולמרות שהיה בן כמעט שישים, הוא עדיין נראה כמו אציל ספרדי גאה והאציל הזה כעס עלי, כי הוא חשב שאני מנסה לתחמן אותו ולגנוב ממנו טיפים, אז לקחתי אותו לאיזה בר ושתינו כמה כוסות ולאט לאט הוא הפשיר ובסוף נהיינו עוד פעם כאלו חברים

ואז הוא הלך לישון, ואני שירכתי את רגלי בעייפות אחריו וחיכיתי ליד דלת המעלית והמעלית לא הגיעה. ליד המעלית הייתה הדלת של הבאר של המלון ולכן הצצתי לראות אם יש שם מישהו. הבר היה ריק, אני זוכר שכל הקירות היו צבועים באדום בוהק והקירות היו מלאים במראות. הבר היה ריק מאדם אבל ליד הדלפק ישבה צעירה יפיפיה. אני חושב שהיא הייתה אחת הנשים יפות שראיתי מימי...תמירה, רזה, בשמלה שחורה וללא שרוולים שחשפו את בוהק עורה החלק ועיניים כחולות מחייכות. התקרבתי לדלפק הבר, חייכתי לעברה ושאלתי בפורטוגזית : "אפשר לשבת לידך" האישה חייכה אלי חזרה חיוך מלא אור , הושיטה לי את ידה ואמרה לי באיטלקית. "אשמח אם תשב לידי, אני קצת בודדה כאן, שמי לורנצה אבל אם זה היה תלוי בי הייתי רוצה להיקרא בשם לילית.."

כששמעתי את השם לילית, נידרכתי מייד. " את יודעת אולי פורטוגזית? ספרדית? האיטלקית שלי לא כל כך טובה".

"אני יכולה לדבר בספרדית"

"ואת יודעת מי זאת לילית?"

"משהו שקשור לקבלה של היהודים, משהו מיסתורי, אני חושבת, אבל הרבה איני יודעת".

"אני יהודי, אני מישראל ואם את רוצה אני יכול לספר לך קצת על לילית..."

סיפרתי ללורנצה מיהי לילית והיא רק חייכה וכשסיימתי היא אמרה:

"דווקא מתאים לי התיאור שלך, הייתי רוצה להיות לילית כזו....."

המשכנו לדבר במשך שעות. השעה הייתה מאוחרת אבל אנו שכחנו את מחוגי הזמן. לורנצה סיפרה לי על חייה, על גבר שאהבה, שעזב אותה אחרי שש שנים של מגורים בצוותא והשאיר אותה הרה בחודש השני, והיא החליטה שאינה רוצה את התינוק ועשתה הפלה, ועכשיו היא במצב רוח נורא. לפני שבוע היא הפילה ואחר כך היא החליטה לברוח כמה שיותר רחוק ולטייל סתם בלי מטרה וללא כוון בפורטוגל דווקא.

"אני אוהבת את המקום הזה, הערפילים העגמומים, שירי הפאדו העצובים, הנשים הזקנות שרואים בכל מקום לבושות שחור. כל כך מתאים למלנכוליה שלי".

יצאנו מהמלון והלכנו לטייל על שפת נהר המונדאז'ו. ירח כסוף יצא מבין העננים והשתקף במי הנהר באלפי נצנוצים. ליד גשר אבן עתיק ראינו שלושה צעירים ערומים מתרחצים במיים הקרים. הצעירים הסתבנו להם ועורם שהיה מלא בקצף היה חרוץ בפסים לבנים. איני יודע למה אבל הצעירים האלה הזכירו לי תמונות מברזיל, מכפר הדייגים טראנקוזו בבהאיה . גם שם היה נהר גדול שהיינו מתרחצים בו לעת ערב והימים בכפר ההוא היו מהימים המאושרים בחיי. בכפר ההוא הייתי מאוהב.

ניסיתי לספר ללורנצה על טראנקוזו. לא הצלחתי. משהו במילים נשאר תקוע, חלול. לא הצלחתי להעביר את המראות. את תחושות הקסם החושני שהרגשתי שם, את המיית הצמרות של עצי הקוקוס, את החמורים שהיו רובצים שם בלילות בכיכר הדשא ליד הכנסיה הקולוניאלית העתיקה , ונושאים את קולם לעיתים בנהי עצוב של געגועים.  ניזכרתי באישה שאהבתי שהייתה מתנענעת איתי בערסל, מקשיבה עימי לרשרושי הגלים אבל כשניסיתי לספר זאת ללורנצה ,ראיתי שהיא מפהקת.

"אני עייפה, כבר ארבע בבוקר. בוא נלך לישון. אני רוצה לישון איתך הלילה" אמרה לי לורנצה פתאום, כאלו היה זה הדבר הטבעי ביותר בעולם וגווה הדק רעד קלות.

חיבקתי את כתפה והצמדתי אותה אלי.

כך הלכנו כמה דקות עד שהגענו למלון.

נכנסנו לחדר ואני קילפתי את לורנצה מבגדיה.

לא יכולנו ממש לעשות אהבה, לורנצה עבר הפלה רק כעשרה ימים קודם לכן. אבל התחבקנו שעה ארוכה ונשרפנו יחדיו באש של חיבור לוהטת שכמוה לא הכרתי בימי.

בבוקר כשהשמש זרחה הבטתי בעיניה המחייכות של לורנצה ואמרתי לה:

"יום אחד עוד נפגש שוב את ואני, וביום הזה נתעלס באהבים. יש איזה רז בחיבור שלנו, לא ייתכן שהוא יישאר רק בגדר אפיזודה חולפת"

לורנצה חייכה לעברי, והסירה טבעת כסף מידה.

"אני מבטיחה לך, אנחנו עוד ניפגש. גם אני חושבת שהחיבור ביננו הוא מופלא"

רשמתי את כתובתה של לורנצה על פיסת נייר. לורנצה גרה ברח' מוסקבה 62 במילאנו.

ביום המחרת, הייתי עייף כל כך. התקשיתי להישאר ער. ראשי צנח מידי פעם על חזי. שדות הכרמים של פורטוגל חלפו ביעף ואני חשבתי כל העת על לורנצה.

באותו לילה הלכנו להופעת פאדו בליסבון. זמרת הפאדו, שרה בגעגועים על קואימברה, עיר המלומדים האבודה, ואני הרגשתי שעיני מלאות בדמעות געגועים ללורנצה , ללילית.

 

כשחזרתי לישראל, כמה שבועות לאחר מכן, כתבתי ללורנצה מכתב ארוך. מכתב מבולבל בספרדית מלאה בשגיאות, ( אז לא שלטתי בשפה הזו כפי שאני שולט בה היום).

שלחתי את המכתב לרח' מוסקבה 62 במילאנו.

המכתב נשאר ללא מענה.

 

יום אחד אחרי ארבעה שבעה חדשים, ניהלתי שיחה עצובה עם אישה שהייתה חשובה מאוד בחיי. אישה שהיום, אחרי שנים רבות כל כך ,היא עדיין ידידה קרובה אבל אז באותו ערב היינו בשיחה אחרונה של פרידה. שיחה אחרונה אחרי חדשים רבים של אהבה סוערת. של תשוקה אדירה וקשר נפשי עמוק. משהו לא הסתדר ביננו אולי היינו צריכים להינשא, אבל אז זה לא התאים לי. עד היום אני מצר על כך וגם היא אומרת לי תמיד, שגם היא חושבת בעצב שמשהו יפה כל כך התפספס ביננו . אולי אם הייתי נושא את האישה הזו לאישה היו חיי נראים אחרת ואולי עוד יקרה משהו בעתיד ביננו? אנחנו עדיין נפגשים לעיתים, פעם בכמה שנים, ומדברים בטלפון וגם היום כשאני רואה אותה ,  אני חושב שהיא יפייפיה.

אבל אז באותו ערב ניהלנו שיחה דרמטית של פרידה.

אני בכיתי וגם היא בכתה וישבנו מחובקים שעה ארוכה ואז פתאום צלצל הטלפון בחדר השני.

 

"כן, הלו", מלמלתי בקול צרוד חנוק מעצב.

"זאת אני לילית, לילית מקואימברה, אתה זוכר אותי?"

"בטח שאני זוכר, כתבתי לך לפני זמן רב כל כך ואת לא ענית"

"רק היום קיבלתי את המכתב, הכתובת שכתבת על המעטפה הייתה שגויה, אני לא גרה ברח' מוסקבה 62 אני גרה במספר 64. אבל אולי הייתי צריכה לקבל את המכתב דווקא היום, כי היום הוא יום הולדתי, אינך חושב שזו מיקריות קסומה? קראתי את המכתב היפה שלך היום והתגעגעתי אליך פתאום כל כך......"

"אוי לילית, מלמלתי, איני יכול לדבר איתך עכשיו, זה לא זמן כל כך מתאים, אני אתקשר אלייך עוד שעה בסדר? "

"אוקי, אני אחכה תרשום מספר הטלפון שלי " ענתה לי לילית ויכולתי לשמוע את האכזבה בקולה.....

 

חזרתי לחדר. האישה ממנה נפרדתי הביטה בי בעיניים דומעות. רציתי לסיים את השיחה רציתי לחזור ללילית אבל השיחה ביננו נמשכה עוד שעה ארוכה, שעה ארוכה מידי.

כשהאישה הלכה מדירתי. סגרתי את הדלת מהורהר והתיישבתי ליד שולחן הכתיבה, מול הטלפון.

לא יכולתי לחייג ללילית. משהו עצר בעדי. חשבתי על האישה העצובה שעזבה אותי. על האהבה הגדולה שהייתה ביננו. על מה שהיה, ועל מה שהיה יכול להיות ועל מה שלא יהיה יותר לעולם....

כך ישבתי שעה ארוכה עד שמצאתי כח וחייגתי את מספרה של לילית במילאנו.

במשך דקות ארוכות לא זכיתי למענה. ניסיתי כמה פעמים עד שמישהו ענה בסוף:

"כן , מי זה?" ענה לי קול צרוד מנומנם ועייף"

"עם מי אני מדבר?"

"אתה מדבר עם לורנצה, ענה לי הקול בכעס, ואני לא אוהבת שמעירים אותי מהשינה, אז בפעם הבאה תחשוב פעמיים לפני שאתה מתקשר בשעה מאוחרת כזו!"

"לילית. לחשתי ברוך, זה אני, זוכרת שדיברנו, לפני כמה שעות?"

לא אכפת לי מי אתה , אני עייפה ואני  רוצה לישון"

כך נבחה לעומתי האישה בקול צורם וטרקה את הטלפון....

קפאתי במקומי בתדהמה . השפורפרת השותקת צרבה את ידי.

ניסיתי לחייג שוב את מספרה של לילית, את מספרה של לורנצה ,אבל הפסקתי.

ידעתי שהיא לא תענה וגם אם היא  הייתה עונה  שוב  ידעתי שהאישה שתהיה שם בצדו השני של הקו תהיה לורנצה. ואני לא הכרתי את לורנצה, לא ידעתי מיהי. אני הכרתי רק את לילית ואת לילית ידעתי שכבר לא אמצא באותו לילה.

וכך חמקו ממני באותו לילה שתי נשים.

באותו לילה איבדתי את לילית.  את הלילית של הפנטסיה לילית  שנגוזה אל תוך חלום דהוי תפל שכנראה לא היה לו קיום ממשי מעולם.

ובאותו לילה איבדתי את האישה האחרת. אישה שהיה לי עימה חיבור יפה כל כך. אישה שרצתה להינשא לי, ואני סרבתי לקבל את מינחת ידה האוהבת ושילחתי אותה מחוץ לחיי. שילחתי אותה מחוץ לחיי ועד היום, אני מצטער על כך כל כך..

האם ידעה זאת לילית? האם ידעה  היכן ועם מי הייתי באותו לילה.  האם הרגישה באיזה סערת נפש של פרידה הייתי באותם רגעים?

היא כנראה ידעה לילית ולכן היא טלפנה אלי  באותו לילה מתוך האיין, חזרה  וקרמה לה לרגע עור וגידים, הפכה  לקול מפתה שנשא אותי שוב אל מחוזות הפנטסיה הקסומים.

במשך כמה רגעים מצאתי אותה שוב את לילית אבל הקסם פג לו מייד וכאשר שוחחתי עימה שוב אחרי כמה שעות, האישה שענתה לי בטלפון כבר לא הייתה לילית אלא לורנצה....

לילית אבדה לי באותו לילה.

וגם האישה השניה שהייתה, בניגוד ללילית כה אמיתית ואשר אהבתי כל כך, אבדה לי באותו לילה.

 

עם האישה הזו אני מדבר לעיתים בטלפון אך הזמן לא קפא על שמריו...

 

ואת לילית אני ממשיך עדיין לחפש......

 

 

העיר קואימברה בפורטוגל ונהר המונדאז'ו

 

פאדו  פורטוגזי  Coimbra Capital עם עמליה רודריגז (לשמוע ולראות)

 

 

נכתב על ידי , 6/8/2007 13:29   בקטגוריות ספורים שהיו באמת, אהבה ויחסים, מחשבות על גברי, ספורים יפים, לילית, פורטוגל  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-17/9/2007 09:23
 




דפים:  
27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)