לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

טנגו אחר


כמו הטנגו לעיתים מלנכולי לעיתים נוסטלגי לעיתים מקטר לעיתים פאתטי לעיתים פואטי תמיד חושני והרבה ארוטי . כמו הטנגו הלב נכמר למשהו לא ברור מול חוסר התכלית של החיים ובינתיים מתקדמים בצעדי ריקוד חסרי תכלית אך חושנים, כותבים ספורים ונזכרים בטיפות של חיים שהיו
כינוי: 

מין: זכר

Google:  dan dan







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

11/2006

מכור להזייה שהופכת למציאות


אני מסומם הגוף שלי מתפוצץ מאנדופינים אני מכור לתחושת ההיי של ההזייה החיים שלי ( החיים האמיתים שלי) נהרסים

אני מביא עצב רב לאנשים הקרובים לי

הפכתי למעין דז'אנקי כל המסיכות נופלות התפרים של המציאות השבירה שהייתה לכאורה כה מוצקה נפרמים ואני נשאב אל ההזיה הממכרת שהופכת למציאות

עד מתי?

מתי תבוא הנפילה?

נכתב על ידי , 17/11/2006 01:56   בקטגוריות היא, אהבה ויחסים, מחשבות על גברי, מחשבות  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טנגו אחר ב-27/1/2007 10:51
 



אני והשד


 

 

טוב, בזמן האחרון אין לי זמן לכתוב קטעים חדשים, אבל יש הרבה קטעים ישנים שלי שאף אחד לא קרא אותם כמעט וכשאני קורא אותם שוב, אני חושב שהם מבטאים מצויין את מה שאני מרגיש בימים אלה

הנה עוד שיר שכתבתי לפני שנים רבות רבות כאשר הייתי בן 20 בערך

אבל. האם הוא מבטא בדיוק מה אני מרגיש היום כלפי השד?

 

 

 השד

 

בפינה,

מתחת לרגלי השמאלית

הוא עומד.

 

שד קטן מגעיל.

מעווה את פרצופו,

מושיט לעומתי לשון אדומה.

בוווווו.........!!!

 

שד קטן מרגיז

בולע את רגלי בהתמדה.

 

אחר כך הוא בולע

את רגלי השניה

ומוציא שוב לשון אדומה

שכבר הפכה לירוקה.

 

כשהוא גומר לאכול את רגלי

הוא עומד על ראשו

ומנפנף ברגלו בתנועה מאויימת

הזהר לך!

 

שד מכוער

לשון אדומה

שערות גסות מלוכלכות

מתעקמות אל מול האור המהבהב

וכבה  פתאום....

 

עכשיו אפילו אינו נוהם לעומתי בנביחות של בוווווו.

עכשיו הוא תוקף אותי

באין קולות של שקט

שקט מוחלט

 

בלע אותי לגמרי!

בלע אותי לגמרי!

ואחר כך צחק אל הראי!

 

כשכתבתי את השיר הזה הייתי שרוי בעצב גדול ובפחד

 

ואלו בימים אלה אני דווקא נהנה מאוד להיות עם השד בעולם שלו

השאלה אם בסוף הוא לא יאכל אותי באמת וישאב אותי אל עולמו השדי

ייתכן שזו השאלה אך אני כבר מכור לעולמו של השד

וכנראה אין לי דרך חזרה

לעת עתה אני מרגיש מאוד מאושר לרקוד עם השד.  השד שאתו אני רוקד עכשיו אינו מכוער ואינו מרגיז להפך

כנראה שמשהו השתנה בחיי עם השנים

פעם פחדתי מהשדים והם נראו לי מאיימים

עכשיו הם דווקא חברים טובים שלי ומיום ליום הם נראים לי יפים יותר

אולי גם אני הפכתי לשד

שד סימפטי אני מקווה....

 

 

נכתב על ידי , 12/11/2006 20:15  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחרור ב-6/9/2007 21:46
 



דברים מטורפים


בשבוע האחרון קורים לי דברים מטורפים

אני חי בעוצמה כפי שלא חייתי מימי

כל כך הרבה עוצמה שזה מפחיד אותי

אני נכנס יותר ויותר אל עולם ההזיות של השריטה שלי.....

ואני אפילו לא מסוגל לכתוב על זה

לא פה....

 

 

פעם לפני שנים כשהייתי בן 16 כתבתי את המילים האלה

 

הפיות

 

הפיות הדרות בלבב הסדוק,

מקננות במרומי הצוקים של הבכי,

דומעות את צער אי הוויתן,

עצוב להן במחשכי האגדות,

הספרים המאובקים אכולי העש

אינם מעודדים כלל וכלל.

 

רוצות היו לשם שינוי

לצאת מתוך הדפים,

להרעיף נסך זהב דמיוני

(גשם דמעות אל תוך העציץ),

שאולי יצית אש תוגה לבנינית

בתוך הירח של נשמתן השבורה.

 

מצפונן מרטט וגווע,

בושות הן בתאוותן אל השדים השעירים

(חזירי הבר של תהום האימה),

בייאושן, יבקיעו בתוליהן בסכין,

יטביעו עצמן בדם ודממה

 

 

אלה המילים שכתבתי כשהייתי בן 16

ועכשיו אני מרקד עם חזירי הבר כפי שלא רקדתי מימי

עד שאטבע....

נכתב על ידי , 11/11/2006 18:34   בקטגוריות היא, מחשבות, מחשבות על גברי, אהבה ויחסים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fatality ב-1/12/2006 21:18
 



לדף הבא
דפים:  

27,246
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטנגו אחר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טנגו אחר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)