לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט בלוג, כי משעמם לי



כינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

שחזור - בוצע


עקב תקלה חמורה במנגנון השינה שלי או משהו, אני ער עדיין, וגיליתי שיש לי את כל הקטעים הישנים בבלוג, שהחלטתי להחזיר מסיבה נעלמת.

לא יודע כמה פעמים כבר אמרתי את זה,

אבל אני באמת בנאדם של נוסטאלגיה

למרות שזה עושה כזה... איך אומרים?

חורים בלב.. נשמע מתאים

העבר תמיד נראה זוהר יותר מתמיד, גם כשהוא לא בדיוק.

 

 

 

נשארו לי עוד 94* ימים לחפש"ש.

אני כבר כל כך רוצה להשתחרר

אין לי כוח או עצבים לצבא, לתפקיד הזה, להכול

אני חייב לעבור כבר הלאה

חייב

אחרת אני אהרוג את עצמי או משהו

חייב.

 

~מנסה להבין למה אני ער~

 

 

טוב, אני אנסה ללכת לישון

(וואו, פוסט XD)

שיהיה לכם סופ'ש נעים

 

 

 

(*בהערכה גסה ביותר)

נכתב על ידי , 20/11/2010 05:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי למות

אני עייף,

כלכך עייף

כלכך.

im pathetic, am i?

נכתב על ידי , 12/11/2010 00:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Next


יאפ

יאפיאפיאפ

אורפנד לנד חודש הבא

הולך להיות טוב >:[

נכתב על ידי , 5/11/2010 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)