לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rose it’s not just a flower


ברוכים !חברי המלומדים הגעתם לפינה משונה אשר שמה לא ידוע ומטרתה גם כן. מקווה שתהנו.

כינוי:  ורד rozichka

בת: 34

ICQ: 211422998 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


ההיא עדיין יושבת מול הטלוויזיה, אדישה להכל! כרגיל..

 

עדיף ככה..

עדיף ככה שלא תדעו מה ההרגשה הזו בבטן, ממש באמצע הבטן שקשה לנשום כאילו חסר לי אוויר, צריך להתרווח לאחור ולקחת נשימה עמוקה, עוד אחת גדולה יותר.

לכבות את האור.

לצעוק חזק "די!" אבל אי אפשר, כולם יידעו. אז אני קצת שרה, שירים כואבים כאלו...

העבירו אותו. הוא עבר עכשיו שוב למחלקה הסגורה. הם לא דיברו אחד עם השני מאז הגירושים. היום. היום הם דיברו 3 פעמים!

כבר חודש שהוא נמצא שם, לא התקשרתי..

מחר המשפחה הוורודה, המשפחה הכי מאוחדת ומאושרת בעולם - אבא, אמא, ילדה {וילד} הולכים לבקר את הילד, חצי ילד.

24 כבר גבר, לא?

צחקו עליו אתמול שהוא דתי ושומע קולות.

( in your head, in your head, zombie!)                    זה הסיפור שלי...

למה אני לא מפסיקה לזוז?! בהתחלה רעדתי, בעצם אולי גם עכשיו.. כרגע אני זזה עם הגוף קדימה ואחורה. ככה בקטנה..

קצת מפחיד.     זה בדיוק מה שקרה לי שבוע שעבר, כשפתחתי את הטונה ונחתכתי ביד. כאב.

פתחתי טונה לפני זה 200 פעם בחיים שלי .

THEY DON'T CARE ABOUT US... ככה זה בשיר של מייקל ג'קסון פשוט אני שומעת עכשיו..

עוד נשימה עמוקה.

עצמתי עיניים וזה שוב התחיל.. אז לא יכולתי לעצור את זה! ניסיתי לבכות בשקט בשקט בלי קול בכלל. הצלחתי! שמתי את השרוולים על העיינים, ספגתי. נגמר. ששש אפשר לצאת?

אני מנמיכה את המוזיקה, כן כמו שחשבתי.. עוד הפעם היא בוכה בחדר.  אז אני ממשיכה את הלבד שלי.

באמת תהיתי למה היא כ"כ נחמדה אלי היום..?

     זה הסיפור שלי...

'ההיא' עדיין יושבת מול הטלוויזיה, אדישה להכל! כרגיל.

 

 

 

עדיף ככה...

נכתב על ידי ורד rozichka , 24/11/2008 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לורד rozichka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ורד rozichka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)