לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קמילה בלוג

בבלוג הכל על החיים שלי יותר נכון החיים המרתקים שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

בלוג ראשון


טוב מכיוון שאני די חדשה פה אז אנא סלחו לי אם הבלוג הראשון יהיה די משעמם
טוב יאללה לעבודה
טוב אז כמו שאומרים הזמן מרפא את הכאב טוב לי זה לא עזר הזמן לא ריפא את כאב האהבה הגדול שלי לידיד שלי מאז היסודי אני מאוהבת בו ומה כלום אפילו רמז לזה שהוא מעוניין בי אז כמו כולם אני החלטתי לרדת ממנו (מה לעשות) עברתי בצפר ופגשתי בנים חדשים וכמובן אהבה חדשה חיים חדשים וחברות ראשונה זה נפלא פשוט (שחושבים על זה בהתחלה) אבל אח"כ מגיע הכאב ומה לעשות פה נגמרות לי המילים
אני רוצה לדעת מה דעתכם קוראים יקרים להמשיך לכתוב את הסיפור תכתבו לי מה דעתכם אני רוצה לדעת על מה אתם רוצים לשאני אכתוב
אז עד הפעם הבאה בייי ואוהבת את כולכם
נכתב על ידי kamila:) , 4/11/2005 20:25   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  kamila:)

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkamila:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kamila:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)