לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קמילה בלוג

בבלוג הכל על החיים שלי יותר נכון החיים המרתקים שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2005

המשך


הי קוראים יקרים
השבוע היה מוזר מאוד חבר שלי לשעבר ואני היינו כל הזמן ביחד וזה היה כאילו לא נפדנו בכלל זה היה מוזר מאוד כי הוא היה יותר נחמד יותר רגיש ואני לא הבנתי מה קורה!
בשבלי זה היה מוזר מאוד כי אף פעם לא חוויתי פרידה ואח"כ להמשיך לדבר עם האקס כמו שהיינו קודם.
הוא לא דיבר איתי על אותו יום שנפרדנו אני חושבת שהוא רוצה לחזור והוא נותן לי רמזים וכל זה ואני אוהבת אותו נורא ואבל אני לא יודעת מה לעשות אם לחזור אילו (אם הוא יבקש ויגיד שהוא מתחרט) או לא לחזור אליו.
אני מפחדת שאם נחזור הוא יהיה שונה וזה לא כמו שעכשיו
אני חייבת עצה דחוץ עזרו לי בבקשה :(
נכתב על ידי kamila:) , 12/11/2005 19:21   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  kamila:)

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkamila:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kamila:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)