לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קמילה בלוג

בבלוג הכל על החיים שלי יותר נכון החיים המרתקים שלי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2005

שינוי


הי קוראים יקרים (:
השבוע היה שבוע מקסים....
טוב לא הכל היה כ"כ מושלם אבל רוב השבוע היה כיפי
אז זה מה שהיה...
בתחילת השבוע אני והאקס שלי השלמנו וגם חזרנו (איזה כיף נכון)
אבל ביום שלישי ה"חברות הטובות" שלי התקשרו ואמרו לי שלא הם פרצו לי לאי סי ושזה היה מישהו אחר אבל אני יודעת שהם משקרות לי כי אני מזהה את סוג הכתיבה שלהם ואני יודעת שהם פרצו לי לאי סי טוב אני לא רוצה להיזכר בזה אז אני אפסיק פה עם הנושא הזה.
אז קיצר חוץ מזה שאני חזרתי לחבר שלי ואני עדיין אוהבת אותו. אבל מה שאני לא מבינה אם הוא אוהב אותי למה הוא לא אמר לי את זה הוא שואל אותי כל הזמן אם אני אוהבת אותו ואני עונה לו שכן אבל כשאני שואלת אותו אם הוא אוהב אותי הוא משנה נושא ולא עונה לי אני לא יודעת איך להגיד לו את זה אבל אני רוצה שהוא יגיד לי שהוא אוהב אותי אם הוא באמת אוהב אותי!!!
אז תגידו איך אני אמורה להגיד לו שאני רוצה לשמוע שהוא אוהב אותי ואיך אני מתגברת על זה שה"חברות" שלי עשו לי את זה
אז בבקשה תשלחו לי תגובות ואפילו אם יש לכם שאלות אל תהססו לשאול אותי
אז בנתיים ביייי קוראים יקרים (!
נכתב על ידי kamila:) , 3/12/2005 19:19   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  kamila:)

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkamila:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kamila:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)