לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Time of my life


מצטערת, נשפכו לי המילים

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008


"לדעתי המשגל הפרוורטי ביותר, המעניין, השונה והמטורף ביותר יכול להתרחש במיטה בבית, ללא חבלים, ללא מטפחות, ללא המון אדם שאוטוטו רואה אותנו, וללא נוף של פרדסים.

סתם בבית עלוב, עם נוף של אחורי מסעדות מטונפות ועל מיטה רעועה.

כי מה שמשנה זה לא ה"מה" אלא ה"איך".

איך אתה מנשק אותה, ואיך היא נוגעת בך, איך אתה מלטף אותה, ואיך היא מתנועעת, איך היא נושמת, ואיך אתה נושף. איך היא מורידה לך את החולצה, ואיך אתה מנשק אותה בצוואר, איך היא מחייכת ואיך אתה גולש בתוך נשמתה.

איך מתחבקים אחרי

איך מלטפים אחרי

איך צוחקים אחרי

איך יוצאים מהמיטה אחרי

איך חוזרים למיטה אחרי

איך מגישים את הקפה למיטה

ואיך נותנים את נשיקת הפרידה"

 

(מתוך "חכמת הבייגלה" של אילן הייטנר)


איזו תקופה מוזרה.

הייתי בטוחה שהשנת שירות הזאת תסדר את כל המחשבות שלי, אבל היא רק מבלבלת אותן עוד יותר... אני מגלה דברים על עצמי שאני לא מסוגלת להתמודד איתם עדיין. או אף פעם.

נפרדנו מזמן. איך אני תמיד מוותרת על אלה שבאמת אוהבים אותי?... כל הזמן אני חושבת מה עדיף, להיות עם מישהו שטוב לי איתו ואוהב אותי אבל אני לא מאוהבת בו? או להיות עם מישהו שגורם לי צמרמורת בכל נגיעה, אבל שפוגע בי כל הזמן?

בקיצור,

יהיה טוב. אולי. מתישהו.

נכתב על ידי , 11/10/2008 20:59   בקטגוריות מבולבלת, מחשבות וסתם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,926
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לannahana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על annahana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)