לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

מאז התאונה...


מאז התאונה כלום לא אותו הדבר...

אני תוהה לעצמי... למה דווקא אני?

למה דווקא עכשיו?

והאמת היא... שאני לא תוהה זאת מעכשיו..

למה דווקא לי קורים כל הדברים האלה?

במה חטאתי? מה עשיתי לא בסדר?

למה דווקא ההורים שלי לא מקבלים אותי מאז שהתגייסתי ועזבתי את לימודי העתודה?

למה דווקא אני חייה במציאות כה אשלייתית?

למה דווקא אני עברתי את התאונה בשלב כל כך חשוב של הקורס?

למה דווקא אני??

איך זה קרה לי ?

לאדם הכי זהיר ונחוש בעולם!!?

 

אבל הנה, זה קרה לי ומאז אני סובלת.. מכאבים פיזיים - בגב, בברכיים אבל לא רק פיזיים..

נפשיים..

הכאב הזה שנובע מגעגוע לכל כך הרבה דברים..

אני אדם שקשה לו לבד .. ובלי אנשים ולאנשים קשה בלעדיי... זו מעין השלמה ...

קשה לי בלי הדברים שאני אוהבת - החפצים שלי שעדין ארוזים ובודדים להם בבית של ההורים שלי רק מחכים לי שאוציא אותם משם... רק שאין להם מקום בבית הוריי...

אני מתגעגעת לחברים שלי שעזבתי .. אלה שכן המשיכו את לימודי העתודה .. אלה שהעברתי איתם את השנה המדהימה בחיי ..

אני מתגעגעת לאחים הקטנים שלי...

אני מתגעגעת לעצמי ...

אני מתגעגעת ללהיות מוקפת באנשים או אפילו רק באדם אחד ..

אז למה? למה דבר גורר גבר ואני רק נופלת לתהום חשוכה ללא סוף?

 

איך זה קרה לי?..

 

Untitled (How Could This Happen To Me?)

by Simple Plan


I open my eyes 
I try to see but I'm blinded by the white light 
I can't remember how 
I can't remember why 
I'm lying here tonight 

And I can't stand the pain 
And I can't make it go away 
No I can't stand the pain 

How could this happen to me?
I've made my mistakes 
I've got no where to run 
The night goes on 
As I'm fading away 
I'm sick of this life 
I just wanna scream 
How could this happen to me?

Everybody's screaming 
I try to make a sound but no one hears me 
I'm slipping off the edge 
I'm hanging by a thread 
I wanna start this over again 

So I try to hold on
On to a time when nothing mattered 
And I can't explain what happened 
And I can't erase the things that I've done 
No I can't 

How could this happen to me?
I've made my mistakes 
I've got no where to run 
The night goes on 
As I'm fading away 
I'm sick of this life 
I just wanna scream 
How could this happen to me?

I've made my mistakes 
I've got no where to run 
The night goes on 
As I'm fading away 
I'm sick of this life 
I just wanna scream 
How could this happen to me? 


 


נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 13/10/2005 20:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)