לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

שיחות לתוך הלילה, סקס וטיסה אחת לחו"ל ...


אז כמו שקראתם בכותרת ... המון זמן לא עברתי סופ"ש כזה....

במילה אחת ..

 

WOW

 

אני ממש לא מגזימה .... היו בו שיחות לתוך הלילה עם החבר (מה שלעולם לא קרה!), אכלתי אולי קילו גלידה, עשיתי סקס !

אז אני אסדר לכם את זה שניה ...  כי עכשיו הכל קופץ לי כזה בראש ... אז ככה .. אההמ אההההממ .. :

 

זה התחיל ביום חמישי, הלכתי לבקר את המשפחה שלי ... אממ כן כן גם זה קרה...

הלכתי לבקר את המשפחה .. ראיתי את האחים שלי ... מה שהפיץ בי אושר גדול :))

בערב חזרתי לחבר ... שנינו היינו עייפים ...

 

בשישי בבוקר יצאנו לרכב ... רכבתי על סוס גבוה ושמן והחבר לימד אותי לדהור .. וואוו אני חייבת לציין שדהירה זו אחת החוויות החופשיות בחוויתי ... תנסו פעם :)

אממ אחרי הרכיבה הלכנו להסתובב קצת .. אני הלכתי לעשות קניות עם אמא שלו, והוא הלך לו לאורווה להתעסק בענייניו ... :)

בערב אכלנו ארוחת ערב אצל ההורים שלו ואז החלטנו סוף סוף שהגיע הזמן שלחנות השכרה יגיע הסרט "מדגסקר" !!

אז הלכנו לנו לברר והם אמרו לנו שכבר השכירו את כל העותקים .... מממ אוקיי אז לקחנו סרט ששנינו לא ראינו

"החוש השישי" שזה סרט פחיד .. ברר מפתיע גם ... ולפני שיצאנו דאגנו שנהיה הראשונים ברשימה לסרט "מדגסקר"...

 

הגענו הביתה ... שמנו תסרט בצד .. ראינו לנו "ארץ נהדרת" .. צחקנו פה ושם :)) ונכנסו למקלחת ..

התקלחנו לנו באיטיות .. הסתבנו, התחרמנו ... ממש סצנת מקלחת מטורפת ...

יצאנו ... !

הוא רצה לקחת אותי לאיזה בית קפה אבל לרוע מזלו הוא היה סגור אז הלכנו למקום אחר..

ישבנו לנו במקום נחמד באחד הישובים הקרובים לים ...

הזמנו עוגת גבינה ופירורים ושתינו לו שוקולד לבן חם ...

ודיברנו ... התאהבתי מחדש....

תחושה של ניצוצות ..... של חוסר פעימה ...

אבל אז הוא דיבר על זה... וכמעט בכיתי ...

הוא סיפר לי שחברים שלו כל הזמן שואלים אותו "מה יהיה עם ???? (השם שלי) עוד שנה?"

שאלתי אותו למה הם מתכוונים כשהם שואלים אותו את השאלה הזו והוא אמר לי שכל החיים שלו היה לו חלום ..

החלום שלו זה אחרי הצבא לטוס לחו"ל לשנה או אפילו  יותר .. לעבוד, לטייל, להתמקם באיזו חוות סוסים .. לעבוד בה המון זמן ולראות איך זה מתקדם לו שם ...

אני לא ... לא ידעתי איך להגיב כי...

נכון אתם בטח חושבים לעצמכם "עוד שנה זה המון זמן..דברים ישתנו ... לכי תדעי מה יקרה.."

אבל לא יכלתי ... משו גרם לי להזיל דמעה...

רק לחשוב שאם נהיה ביחד והוא יעזוב לשנה .... לא יהיה לי מה להגיד ....

יש אופציה שאני אצטרף אליו... אבל מי אני שאעקב או אשבש לו את החלום כי הרי לטוס לבד ולעשות את כל מה שתכננת זה לא תמיד טוב עם חברה .... בעלי הנסיון יבינו ... :)

וממש אין לי מושג מה אני אעשה ........ המון דברים ישתנו עד אז...

אבל מאז... אם נהיה ביחד עוד בתקופה שהוא יטוס..דברים יוכולו להשתנות בגלל הטיסה ....

 

אמרתי לעצמי שאלוהים גדול, יהיה בסדר..... וזה לא יצא לי מהראש......

 

אבל המשכתי לשבת לידו, לבהות  בו .. הרשיתי לעצמי להשבות בקסמייו ... ולא התרטתי לרגע..

השיחה בבית הקפה, המבטים, האווירה...

אמרתי לו שאני סקרנית מה יהיה איתנו ... שאני רוצה לדעת איך נתקדם ..

והוא אמר לי להשאיר לדמיון ... :)

 

הגענו הביתה,  ושכבנו לנו במיטה, ראינו תסרט ... סרט טוב..

אחרי היה סקס ... סקס טוב ... !!! :)))) בגלל שלא עשינו סקס המון זמן, זה היה אחת הפעמים המדהימות ...

הרגשתי כמו בפעם הראשונה .... הגוף המדהים שלו... העור החלק .. העיניים הגדולות שמביטות בי ... גררררר

ואחרי הסקס... שכבתי לידו והתחלתי לדבר.... סיפרתי לו דברים, הוא סיפר לי .. שיתפנו אחת את השניה בחוויות ...

דיברנו שטויות (מרוב עייפות :) וצחקנו הרבה ....

בלי לשים לב השעה התחלפה לה ל5 לפנות בוקר ולמחרת היה מירוץ (סוסים) ממש חשוב לו... אז היינו צריכים לישון קצת ...

אני לא יודעת למה אבל השיחות בינינו היו ממושכות ... כאילו רק נפגשנו ...

 

למחרת התעוררנו ב11 בערך ... סקס על הבוקר זה טוב ! אבל ראו הוזהרתם ...כשמגיעות שעות הערב העייפות מתחילה להשפיע ..

נסענו למרוץ .. היה שם סיפור עם איזה ידידה שלו אבל...אתם מכירים אותי ... הכל הסתדר!

 

אמממ ואתמול בלילה ברשינו לעצמנו להתבטל ופשוט לאכול קילו ומשו גלידה בכל מיני טעמים ...

אהה ואלה מהסרט התקשרו ואמרו למישו החזיר את "מדגסקר" אז הלכנו לקחת אותו... היה נחמד .. סרט מצחיק מינוס ...

 

עשינו שטויות .. נפתחנו אחד לשניה .. אני קניתי לי חזיות חדשות (גוף סקסי, חזיות סקסיות!!!) והוא בא איתי !!

אף פעם לא הלכתי עם החבר לקנות משו כזה... ובסוף היחיד שסבל זה זוג הציצים שלי ..... שהתיישבו להם (בנוחות או לא..) בהמון סוגי חזיות :))

 

היה לי כיף .... וכן....... אני מאשרת שהתאהבות זה לא משו שבא והולך ..

זה משו שבא והולך, בא והולך .... :)))) ונשארררררררררררררררררררר

 

אז מחר אני מתאשפזת לי .... לא ידוע אם יומי או מלא .... נראה מחר..

תאחלו לי בהצלחה .... ו... שיהיה לילה מדהים

 

ושבוע טוב!

 

 



נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 27/11/2005 16:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)