לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

סקס ואני ...


שכבנו במיטה, ראינו סרט בדיוידי ...

אכלנו לנו קילו גלידת וניל - פצפוצי שוקולד ...

בין לבין שכבנו אחד ליד השניה בצורת כפית והוא כל הזמן הצמיד את אברו לחריץ ישבני ... מה שגירה אותי מאד....

לא הפסיק לגעת בשדיי שבשבצו להם דרך הגופייה השקופה .. מעביר פה ושם יד על ירכיי המוצקים ....

הסרט היה מצחיק אבל כל כך רציתי שייגמר כבר ... רק כדי לסיים את הסופ"ש הזה כמו שצריך ..

ידעתי שהוא הולך לסגור עכשיו שבועיים בצבא .. מה שלא קרה כבר 3 חודשים בערך ...

אז רציתי שזה יהיה בלתי נשכח לשנינו ..

הוא נסע להחזיר את הסרט... בנתיים הדלקתי לנו כמה נרות ... כדי להשרות אווירה ...

כשחזר חיכיתי לו עטופה בשמכה ובמכנס טרנינג לבן כשחלקי העליון חשוף ... אהבתי להתגרות בו ...

הוא נכנס מתחת לשמיכה .. בדרך כלל הוא שוכב לידי קודם אבל הפעם הוא ישר רכן מעליי בלי דיבורים מיותרים ..

היה ברור לשנינו מה הולך להיות...

התנשקנו ... הוא ליטף.. חיבק ..

גופו שהיה קר התחמם מיד עקב קרבתו לגופי המבעבע ..

התחממנו, הרגשתי את היצרים בי מתחילים לגאוש...

"אני רוצה אותך" לחשתי לו ..

"אני רוצה שתזיין אותי"... הבטתי בו במבט שהוא לא יכל לסרב ...

"תזיין אותי, תזיין אותי, תזיין אותי ..." לחשתי עוד כמה פעמים ...

הוא נכנע...

הפשטתי אותו לאט לאט..

הוא משך מעלי את המכנס בפעולה אחת מהירה ... ונשכב מעליי.. בעדינות הוא הרגיש את הרטיבות שלי .. שהלכה וגברה ..

הנשימה שלי נעצרה .. מבטי התיישר אליו ... שוכב מעליי ..

"אל תזוזי..... תרגעי ותנשמי עמוק"

הוא חדר אלי לאט לאט ... זה היה עדין ומתקתק ...

הרגשתי כל תנועה קטנה .. כל תזוזה שלו הרגשתי בתוכי ..

נאנחתי, גנחתי קלות עקב ההרגשה המדהימה של אברו המדהים בגופי החושק בו ..

פשוט שכבתי לי שם רגועה מתמיד ... נותנת לו לענג אותי בפשטות ...

הגמירה הראשונה שלי קרתה כבר בדקות הראשנות ..

הוא התנהג כאילו הכיר את גופי טוב יותר ממני ... ידע איפה לגעת .. איך ובאיזה קצב לעשות הכל ...

אחזתי בו כל כך ששרטתי את עורו והוא השמיע קול גניחה ... מהנאה וכאב בו זמנית ...

גמרתי .... הוא הביט בי ... שכבתי שם, מזיעה ומתנשפת ... אוחזת ביד אחת את סדיני המיטה ובידי השניה ציפורני נעוצות בגבו שהיה כל חלק וחטוב ...

הוא ידע שלא שבעתי והמשיך לו .. באותן תנועות חלקות ורטובות ... באותו מגע בירכיי שאני כה אוהבת ...

שריטות מצד אחד שהוא אוהב להחזיר לי ... ותנועות העדינות כשהוא חודר אליי..

הוא לא יכל להפסיק בי נהנת ... אני יודעת עד כמה זה עושה לו את זה בטירוף לכן המשכתי ..

עצמתי עיניים ונהניתי לי בגניחות שקטות ומתוקות ...

אחרי הפעם השניה הרגשתי תאווה לכך שהוא יגמור ... זה עשה לי טוב יותר מהגמירה שלי עצמה ...

"אני רוצה שתגמור....עכשיו ...!"

הוא נכנס במלואו לתוכי בתנועות המדהימות ..המבט של ההנאה על פניו שאני כה אוהבת העביר לי עד כמה הוא מסופק ...

ברגע האחרון שלף מתוכי את איברו וגמר על בטני ..

הוא יודע עד כמה אני אוהבת שהוא גומר בתוכי ...

אך יודע טוב מאד עד כמה אני אוהבת כשהוא גומר עליי ...

להרגיש את הזרם העצום של הנוזל החם נזרק על בטני ...

לשמוע אותו גונח מגמירה מטורפת ... עושה לי את זה ... !

עיניי נצצו מסיפוק מטורף ...

אחרי כל כך הרבה זמן שלא עשינו סקס... זה הגיע .. לא מתוכנן אך מושלם ביותר ..

"אין לך מושג עם איזה גודל של חיוך אני אסתובב כל השבוע" ..

הוא צחק ...

ניקה אותי ... לבשתי מעליי את המכנסיים ולא יכלתי להוריד ממנו את ידיי ...

"זה היה טוב... יותר מטוב ... זה היה מעולה .... " לא הפסקתי ... לא יכלתי להפסיק להתרגש ממה שקרה...

 

עשינו סקס מדהים ... בלי שיכאב לי אף לא לרגע .......

שכבנו אחד ליד השניה ... נרדמנו ...

 

הלוואי ויכלתי לתאר לכם את ההרגשה של לעשות סקס עם בן זוג אחרי מספר חודשים שזה לא קרה..

הרגשה מדהימה ... התשוקה והתוואה שזרמו שם ללא הפסקה הטריפו את שנינו ...

 

אז הנה משפט ידוע ומוכר ממני אליכם קוראים ..

im baaaaack !

 



נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 8/1/2006 14:34  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)