לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

הטרור חזר..?!


טוב עכשיו ... לשם שינוי אני כותבת פוסט עמדה....

כזה שיבהיר לכם עד כמה המצב הבטחוני גרוע ומסוכן .... אל תדאגו זה לא פוסט הפחדה או נסיון להפחיד אתכם פשוט .... זוהי עמדתי בנושא...

 

נתפסו היום חצי טון של חומר נפץ במכונית במעבר קרני ועוד מכונית שנסעה לידה עם 4 אנשים חמושים שתכננו פיגוע רצחני .... רק תתארו לכם מה 500ק"ג של חומר נפץ יכלו לעשות, כמה אנשים זה יכל להרוג..... לפצוע....

אתמול נתפסו עוד 3 מחבלים עם חגורת נפץ...

כל יום יש נסיון לפיגוע ...

אני מודעת לכוח האדיר של הצבא ושל צוות התצפיתניות שנמצא שם על מרבית הגבולות שלנו שמסכל ושומר שלא יחדרו מחבלים לשטחים שלנו ....

אבל אין לנו כל כך הרבה עיניים ...

אין כוח גדול מספיק לעצור כל מחבל ומחבל שמנסה לחדור או שכבר חדר לשטחים...

 

שוב יחזרו הימים של הפחד?!

שוב נפחד להסתובב ברחובות ת"א או לנסוע באוטובוסים?!

איך הגענו לזה?! הרי עד הפיגוע בת"א היה שקט מסויים ששרר... לא היו פגועים, לא היה פחד ....

 

אהה אבל שוב..... מכל מקום .... אם זה התנזים, אל-קעידה, אל עקצה............. כל אלה שמנסים וינסו לרצוח אותנו .......

אפשר להשאר אופטימים, אני נשארת .... אבל עם האופטימיות נשאר גם הפחד....

הפחד בפנים עמוק על המשפחה, החברים ..... על עצמי.....

 

בכל מקרה...אני מקווה שהימים יעברו בשקט, בשלום ... אני מקווה שלא פתחתי פה או משו ... :) אבל אני באמת מקווה שלא נשמע עוד על פיגועים אלא רק על סיכולים ....

 

תשמרו על עצמכם אי שם ....

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 26/4/2006 20:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)