לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

התעוררתי... מצוננת, מצוברחת ולא מסופקת!!


אז עברו כמה ימים טובים ...(במדוייק - 19 יום) מאז שהיה לי סקס ....

את הסקס של הימים האחרונים אני לא מחשיבה .......אתם שואלים למה?!!?! כי לא ממש הצלחתי לגמור ...

ובשבילי סקס בלי גמירה הדדית זה כמו no sex at all ! ! !

אז נכון שכיף לראות את הבן זוג גומר ונכון שזו הרגשה נפלאה לספק את השני ....

אז כשאני לא גומרת, או יותר נכון - לא מתקרבת ללגמור - אין פה שום הנאה בעיניי... חלק מכם בטח יקראו לי אגואיסטית אבל ....... סקס זה משהו דו-צדדי שצריך לספק את שני הצדדים! ! !

 

לאנשים מסויימים זה קל לעבור עוד יום, עוד שבוע..חודש בלי סקס... זה משנה כמה?!

אבל אצלי ... כשסקס זוהי שריטה/תחביב עיקרי אצלי .... קשה לעבור שעות בלי סקס ...

זה מגיע למצב שקיר לבן מחרמן אותי !  :( 

 

בכל אופן התעוררתי נורא חולה, מצוננת וחסרת חבר לידי ... הוא נסע מוקדם בבוקר לעיסוקים משלו ...

המצב רוח ירד ולאט לאט האדישות תקפה אותי ...

אחחחח ככה זה עם המזג אוויר הזה שמתחלף לו ..האלרגיות מתחילות והאף נוזל .... בלאכסה !!!!

 

אממממ אני מצליחה לאט לאט להוציא מהראש את התאונה של חבר השכבה שנהרג ..... כמה שזה מוזר ..תמיד יגיע בסוף המשפט "חייבים להמשיך הלאה ..."

 

על הפוסטתמונות הקודם תודה לכולללללללללללללללם על התגובות המלבבות ... עשיתם לי את השבוע !!

 

אז הנה אני ....... לבד לי בשבת בצהריים ... מחפשת תעסוקה ......

חושבת על השבוע הכה עמוס בנסיעות שיתחיל לו מחר ...

המון חברים רוצים ביקור מהמלאכית שלכם - והם יקבלו ! P: חוצמזה יש לנסוע לבסיס להוציא כמה שיותר גימלים :))

חושבת על הטיסה של החבר שהולכת ומתקרבת :((

אבל מנסה לא לחשוב ..... :)

 

בכל אופן אנשים ....

אולי מזג האוויר בחוץ לא כזה יפה אבל אם יש לכם הזדמנות..נצלו אותה!!

צאו, בלו עם אנשים שאתם אוהבים !!!

 

ואני ?! אני אחכה לו שיחזור...אולי בערב ........

 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 20/5/2006 14:02  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)