לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

"טעם העיר" ומחשבות על .........


טעם העיר ..

אז אוקיי נכון שביום שבת אני כנראה אראה כמות גדולה בהרבה יותר של אנשים מזו שראיתי אתמול ב"טעם העיר" ... היה המוןןןןןןןןןןןןןןן אוכל, חילקו פחיות קוקה קולה דיאט מיניאטוריות וכל מיני פסק זמנים בטעמים טעימים :) ושקיות דוריטוס .....

בכל אופן .....

היה מבחר עצום של אוכל וכמות אדירה של זבל שנערם כך שהיה קשה להתרכז בלאכול בנוסף שכולם מסתכלים ..... :/

 

ואני אחזור לפסקה הקודמת ..

בשבת הבא אני אלך להופעה של  הBLACK EYED PEAS שתתקיים בבלומפילד ....

זוהי הפעם הראשונה שאני אהיה בהופעה של להקה כל שהיא (בלי להחשיב את ההופעה של "הופה-היי" שהייתי בה בגיל 5 בערך כי מזה אני לא זוכרת כלום :)) ואני ממש ממש מתרגשת ...

 

 

אבל בכל אופן הולכים להיות לי שבועות מתישים נורא ..

אני אתרוצץ בין טיפול לוועדה רפואית ובמקביל אצטרך לדאוג לתביעה נגד משרד הבטחון ...

אחח כמה שהכאבי-גב האלה הורגים ומייאשים אותי ..

צרות אכן באות בצרורות! ! !

 

בנתיים אני מנסה לנוח, למרות כל הנסיעות צפונה-דרומה ושוב צפונה ושוב דרומה ....

 

חשבתי על זה .. וכמה שזה קשה לא לחשוב ..

את כל התקופה הכי קשה שעומדת לבוא עליי אני אעביר נטולת חבר, חבר הנפש שלי .. הבן זוג שלי ..

הוא יהיה לו אי שם בארה"ב ... יטפל בסוסים ויחוזר ע"י בנות 14 שיציקו לו ....

את כל תקופת הכאבים, הטיפולים, הכאב לב וההתרוצצויות ... אני אעביר די לבד...

כמה שהזמן רץ לו וכבר קיץ, ועוד מעט אני שנה בצבא .... שנה וקצת עם החבר .... והחיים ממשיכים להם ... ודברים משתנים ... והכאב רק גובר...

אני מאמינה שיהיה בסיידר ..יש אנשים שמוציאים ממני את האופטימיות שנעלמת לפעמים ... או יודעים איך לחשוף את חיוכי ששוכח את מקומו..

 

אבל אני ... משתדלת לחייך, משתדלת להיות אופטימית..

אולי לא כמו פעם אבל ..... משתדלת...

 

אחרי הכל המצב הפיזי שלי די נדפק ...

אני סובלת מכאבים וזה לא כדי להתלונן ...

זה כדי להביט אחורה (ונכון שזו טעות) ולהבין איך טעות אחת קטנה שינתה אותי ..

 

וואי אם חבר שלי היה קורא את זה הוא היה מפציר ומטיף לי שצריך להסתכל קדימה, להמשיך הלאה..מה שהיה היה .... אבל זה קשה אחרי הכל .... לחיות עם נכות מסויימת ..

 

טוב טוב אני לא רוצה לבאס אתכם או להתבאס יותר!

 

בכל מקרה ... אני מבטיחה שהפוסט הבא יהיה יותר שמייח או אפילו מחרמן ... נראה מה יבוא לי ..

 

בנתיים תשמרו על עצמכם, תשתו הרה מים כי ממש ממש חם בחוץ ..

 

ו..... תגיבו :)

 

 



נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 24/5/2006 17:25  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)