לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

המצב בצפון, הלב שלי ומה שביניהם...


אז נכון שבין 2 הדברים בכותרת אין כל כך הרבה מן המשותף אבל תכף תבינו למה דווקא יש ...

הדבר המשותף הוא ...הלב שלי ....

אז ככה...

 

המצב בצפון ממש חרא, כל בלוגר שני כותב פה על זה ..

נכון זה מפחיד, אני בעצמי גרה בחיפה וממש בהפצצה הראשונה הייתי כבר בדרכי למרכז לשהות אצל הורי חברי...

זו הרגשה של תסריט דמיוני שאף אחד מאיתנו לא חלם לשחק בו ואפילו לא בתור עובר אורח..

זה מעין בור כזה שאף אחד מאיתנו לא רואה את התחתית שלו..

זה מלחמה שלא ראינו כבר המון זמן ..

 

אז אני בטוחה כרגע, מקווה שהקטיושות לא יגיעו לאזור המרכז כי אז יהיה פיצוץ אוכלוסים בדרום :)

החבר שלי עדיין בחו"ל אמור לחזור עוד 3 שבועות..

האמת להגיד לכם? זה אולי יישמע מוזר .. אבל אני מעדיפה שיישאר שם, שיהיה רחוק מכל ההרס, הרוע וההרגיה שמתבצעות כאן בארץ ...

הרי ברגע שהוא חוזר מחו"ל ישר הוא יילך לשם, ככה זה יחידות קרביות .. איפה שחם הם שם ...

אז נכון שהגעגועים אליו גוברים ואני חולמת על היום שיגיע אבל הלב שלי עמוק בפנים מנסה להתגבר על כל זה ולנסות לדמיין מה יקרה כשיחזור ... אם גם אותו ייקחו לשם, זה הפחד הכי גדול שלי עכשיו ..

בכלל רצו להחזיר אותו מוקדם מחו"ל כדי שלא יגיע מצב שיפסיקו את הטיסות לארץ וממנה ואז הוא לא יוכל לחזור ........ אני מקווה שזה יקרה..

אם לבחור בין לא לראות אותו עוד חודש לבין חודש או יותר שבו הוא יהיה במלחמה ובתופת הזו ... אז שיישאר בחו"ל .....

 

אז צד אחד בי משתוקק לגעת, לחבק, לנשק ולראות אותו כבר..

אבל הצד השני שגובר עליו, הוא הצד שמפחד עליו ... ונכון שיש מאות אם לא אלפי חיילים שנמצאים שם ממש ברגעים אלה ומסכנים את החיים שלהם בשביל המדינה ....בשבילנו ..

אבל זו רק בקשה קטנה ממני להוא שנמצא שם למעלה .... זה שמחליט מה יהיה עוד רגע, מחר ומחרתיים..

רק תשמור עליו...בשבילי...

 תשמור עליו ועל כל החיילים, האזרחים וכוחות הבטחון שנאבקים כדי לשמור עלינו בטוחים ...

 

אמן

 



 

 

 

נכתב על ידי הכי גבוהה בישרא , 14/7/2006 22:26  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  הכי גבוהה בישרא

בת: 37




23,340
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכי גבוהה בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכי גבוהה בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)